Gift vid första ögonkastet 2023

Fint avslutande avsnitt! Överlag har det varit en bättre produktion än förra året, bara hoppas att de tar till sig och tar bort det där med att deltagarna ska "spela upp" scener i efterhand som kuddkriget och partyhattarna för det blir bara pinsamt och konstlat. Samt lagom lång säsong, inte som USAs snudd på oändligt långa episoder och +20 avsnitt, men det kändes ändå som lite mer tid att följa paren än förra året.
 
Fint avslutande avsnitt! Överlag har det varit en bättre produktion än förra året, bara hoppas att de tar till sig och tar bort det där med att deltagarna ska "spela upp" scener i efterhand som kuddkriget och partyhattarna för det blir bara pinsamt och konstlat. Samt lagom lång säsong, inte som USAs snudd på oändligt långa episoder och +20 avsnitt, men det kändes ändå som lite mer tid att följa paren än förra året.

Jag orkar aldrig följa USAs klart för att det är ett evighetsgöra 😂
 
Jag orkar aldrig följa USAs klart för att det är ett evighetsgöra 😂

Och så i varje avsnitt måste de lägga mellan två och fem minuter på att upprepa med spelad chock i berättarrösten "in just a few hours, he is gonna marry someone HE HAS NEVER MET BEFORE" "two weeks ago SHE got married TO A COMPLETE STRANGER". :eek::eek::eek: Som att det var en fullständigt otrolig och oväntad händelse även i detta program.

MEN JA det är fjortonde säsongen, det framgår redan av titeln på programmet OCH det har tjatats om detta i hundratals avsnitt - VI HAR FATTAT KONCEPTET NU!!!
 
Det slutade ungefär som jag trodde. Att Arvid och Ida väntade barn hade jag redan råkat läsa nån annanstanns. Trist nog så har varenda social media och intrenetblaska spoilat sedan i morse att barnet dessutom var fött. Vore vara spoileretikett på att man inte skriver om det förens avsittet är sänt.

Kul att så många hittade kärleken ändå även utan programmet.
Årest säsong har varit den bästa bortsett från den urdåliga matchningen mellan Carro och Agust.
Också jättekul att flera av deltagarna klickade så bra som vänner.
 
Jag tycker ändå att Ida och Arvid är modiga, de känns som det paret som verkligen gick in för känslan att de ska fortsätt bli gifta från start. Ida var ju tydlig med det i sista programmet, att hon ville hitta sin blivande man. Jag tänker tex i jämförelse med Carro som inte kändes lika mentalt involverad i programmets syfte, hon gick tyvärr in i programmet med dålig självkänsla. Alla är såklart olika och har olika förutsättningar men jag tycker bara att det är fint att se när man ger sig hän till något och det klaffar. :)
 
Det slutade ungefär som jag trodde. Att Arvid och Ida väntade barn hade jag redan råkat läsa nån annanstanns. Trist nog så har varenda social media och intrenetblaska spoilat sedan i morse att barnet dessutom var fött. Vore vara spoileretikett på att man inte skriver om det förens avsittet är sänt.

Kul att så många hittade kärleken ändå även utan programmet.
Årest säsong har varit den bästa bortsett från den urdåliga matchningen mellan Carro och Agust.
Också jättekul att flera av deltagarna klickade så bra som vänner.
Jag håller med om allt, så trist att bli spoilad precis innan sista avsnittet! Men kul säsong och roligt med bebisen, jag hade också det på känn!
Tycker Stina och Fredrik fick ännu mer djup i sista programmet, Stina berättade så fint om hur han stannade kvar.
 
Glada nyheter om Stina och Fredriks väntade barn! Det kändes så sorgligt när det visade ett "inför-jubileumsprogram" med flera tidigare deltagare och flera av deras barn. Efter att just Stina och Fredrik pratat om sin stora barnlängtan och oron för att det inte var självklart att det skulle funka för dem efter ett missfall.

Mer O_o-nyheter att hitta ett nytt program på SVTplay där Ida och Arvid (åh vilken överraskning - inte) åker till Sydskåne på sexkurs. Och får sitta som storögd publik under en demonstration av prostatamassage, utförd på en mycket naken man som spänts upp i en sexgunga alldeles intill dem. Precis när jag hade lyckats förtränga den väldigt underlige Arvid ur mitt minne. Ja, men tack så jättemycket för påminnelsen då SVT. :mad:

Men bortsett från dagens chock-tvupplevelse så ser jag ändå fram emot själva reunionprogrammet senare i vår någon gång. (Även med deltagare från paren som inte höll, det finns ju en del favoriter där med).
 
Någon mer som sett reunion programmet?
Tyckte det var intressant att se hur olika alla par ändå är

Men SJÄLVKLART har jag sett detta - så roligt att få återse gamla favoriter som Sara och John, och Kash! Och Anton och Emil som i alla fall för mig framstod som lite "valpiga" i sina säsonger - så grundade och trygga de blivit i sig själva. Kul!
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 705
Senast: Jeps
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 587
Senast: Lobelia
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 853
Senast: Barbabelle
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 311
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Masked Singer 2024
  • Strejk

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Uppdateringstråd 29
  • Airtags, selar etc

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp