Gift vid första ögonkastet 2023

Fetaost

Trådstartare
Någon mer som följer nya säsongen?
Nytt är 4 par isf 3 och projektet pågår en extra vecka för att de ska lära känna varandra bättre.
Bra tycker jag.

Årets matchningar känns lite bättre rent generellt än tidigare år. Inga som sticker ut som katastrofer redan i första avsnittet. Några verkar riktigt fina.
 
Någon mer som följer nya säsongen?
Nytt är 4 par isf 3 och projektet pågår en extra vecka för att de ska lära känna varandra bättre.
Bra tycker jag.

Årets matchningar känns lite bättre rent generellt än tidigare år. Inga som sticker ut som katastrofer redan i första avsnittet. Några verkar riktigt fina.

Jag kollar! Bara sett första avsnittet än så länge :)
 
Jag tittar! Så roligt att gissa om det finns nåt par som kommer hålla ihop. Känns som att det finns potential den här säsongen tycker jag
 
Jag tittar och tycker att matchningarna verkar lyckade hittills. Inget som verkar jättemärkligt eller obekvämt :)
 
Första reaktionen efter första två avsnitten:
Ida & Arvid - verkar vara omedelbar attraktion. Kan hålla, det kan också bli för mycket på en gång.
Agust & Carro - Vet inte riktigt. Antingen fullträff eller nja.
Stina & Fredrik - tror inte Fredrik kommer att våga fullfölja. Bra försök till matchning, att Stina ska hjälpa honom komma fram, men han kommer inte klara det.
Alexander & Lina - kan nog bli tryggt och bra!

Det kan nog bli en himla bra säsong!
 
Ida och Arvid- Det slår iaf gnistor. Intensivt. Kan bli super om de landar i det. Kan också slå fel gnistor.

Alex och Lina- Verkar jättefina mot varandra och känns som en bra match. Båda verkar tycka mycket om den andra.

Agust och Carro- Nja, kemin kändes inte helt där och jag tror de kommer få jobba i uppförsbacke. Hoppas de fixar det.

Fredrik och Stina- Tyvärr paret jag tror minst på. Vet inte vad det är riktigt. Av det som når ut genom rutan verkar varken kommunikation eller kemi klicka. Har gärna fel.
 
Första reaktionen efter första två avsnitten:
Ida & Arvid - verkar vara omedelbar attraktion. Kan hålla, det kan också bli för mycket på en gång.
Agust & Carro - Vet inte riktigt. Antingen fullträff eller nja.
Stina & Fredrik - tror inte Fredrik kommer att våga fullfölja. Bra försök till matchning, att Stina ska hjälpa honom komma fram, men han kommer inte klara det.
Alexander & Lina - kan nog bli tryggt och bra!

Det kan nog bli en himla bra säsong!

Jag håller med angående Ida & Arvid. Kan bli bra men jag ser en stor risk att båda romantiserat det för mycket och att det blir en chock när det blir vardag.

Stina & Fredrik var de nog där jag från början kände mig tveksam till. På pappret mycket som stämmer men jag får inte en känsla av kompatibilitet. Kan inte sätta fingret på det.

Agust & Carro Han verkar så trevlig och snäll! Men frågan är om hon är redo...

Alexander & Lina Jag håller med. Det kan bli bra.
 
En på min keramik känner Ida! Ida och Arvid var gäster på min väns bröllop, så det kommer att vara med i serien :) Hon var dock tyst som en mus och sa varken bu eller bä om de fortfarande hänger ihop eller inte :D

Spännande! De var alltså på hennes bröllop under tiden de spelade in programmet?
 
Jag tittar och tycker att matchningarna verkar lyckade hittills. Inget som verkar jättemärkligt eller obekvämt :)

Det här är andra säsongen jag ser och jag håller verkligen med ovanstående. Kom in som ny på GVFÖ förra säsongen och tycker årets matchningar verkar betydligt mer genomtänkta.
Det känns som att det i avsnitt 3 (flytta ihop) började synas lite gnissel men att paren fick bra hjälp att hantera det direkt och verkade kunna jobba framåt snarare än panika och gå baklänges.
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 706
Senast: Jeps
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 589
Senast: Lobelia
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 856
Senast: Barbabelle
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 312
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp