Gift vid första ögonkastet 2023

Jag blir nästan sugen på att anmäla mig till årets inspelning, men om jag bortser från det faktum att jag trivs väldigt bra med att vara singel, vem har tid för en filminspelning mitt i sitt redan knasiga liv? Jag försöker liksom se framför mig hur jag ska försöka "ta paus" från allt krångel och jobb som redan pågår, men förstår ju att det inte går. Är det mitt liv som är för dramatiskt kanske? :nailbiting:
 
Jag gillar killen med långt hår, han verkar festlig och rolig. Tjejen framstår däremot som världens suraste tråkmåns tillsammans med honom 😅
Ingen vidare matchning där.
Jag tror mycket på min mans teori ( :D ) - hon är inte attraherad av honom fysiskt. Då är det lätt att hamna i läget där man letar fel, och att små saker man egentligen inte bryr sig om blir stora turn offs för en.

Jag har dock själv väldigt svårt för personer med hans personlighet såatteee 😅
 
Jag tror mycket på min mans teori ( :D ) - hon är inte attraherad av honom fysiskt. Då är det lätt att hamna i läget där man letar fel, och att små saker man egentligen inte bryr sig om blir stora turn offs för en.

Jag har dock själv väldigt svårt för personer med hans personlighet såatteee 😅

Så kan det säkert vara 😁
Jag gillar hans personlighet minus bo i en container och kalla det för hus utan rinnande vatten 🙄😂
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 265
Senast: Jeps
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 834
Senast: Lobelia
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 225
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 229
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp