Gift vid första ögonkastet 2023

Jag tror Carro och August fick en dålig start i och med att badrum saknades. Jag tror hon var väldigt obekväm i det. Sen såg jag på avsnittet idag att hon sa " du kanske skulle duscha. Du behöver duscha." Och på bröllopsnatten sa hon nåhkt om art han luktade svett.

Jag tror tyvärr inte det kommer gå åt rätt håll nu. För nu har hon börjat irritera sig på saker. Och om hon tycker han har dålig hygien är det nog kört.
 
Jag tror Carro och August fick en dålig start i och med att badrum saknades. Jag tror hon var väldigt obekväm i det. Sen såg jag på avsnittet idag att hon sa " du kanske skulle duscha. Du behöver duscha." Och på bröllopsnatten sa hon nåhkt om art han luktade svett.

Jag tror tyvärr inte det kommer gå åt rätt håll nu. För nu har hon börjat irritera sig på saker. Och om hon tycker han har dålig hygien är det nog kört.

Rimligt ändå att duscha efter fysisk aktivitet. 😅😬
 
Carro och Agust- Sorry men de känns som en dålig matchning. Hon verkar störa sig på en hel del pga att de faktiskt är väldigt olika. Agust verkar härlig på många vis men omogen. Jag tror hon vill ha en ”vuxnare” partner.

Alex och Lina- Stackrarna. Båda verkar så himla rara och fina. Jag hoppas verkligen Lina kryar på sig så inte allt handlar om att hon är sjuk och Alex bara får ta om hand om henne. Tror inte man orkar förmycket av det så tidigt i en relation.

Stina och Fredrik- De överraskar mig. Tycker de tar allt väldigt fint, vettigt och en bra takt. De verkar ha mer kemi än jag trodde de skulle få. Tycker dock att det är svårt att ”lära känna” dom. Det som visats är mer kallprat och inte så mycket djup. Det visar sig väl om det kommer stanna med en ytligare flirt eller bli en djupare relation.
 
Jag gillar killen med långt hår, han verkar festlig och rolig. Tjejen framstår däremot som världens suraste tråkmåns tillsammans med honom 😅
Ingen vidare matchning där.

Jag har svårt för honom. Hans idé om att han har ett hus när han egentligen bara har väggar? Ingen toa och inget rinnande vatten, inte okej alltså!

sen att han inte ens verkat tänka tanken på att duscha efter en löptur? inte ok det heller!
 
Jag har svårt för honom. Hans idé om att han har ett hus när han egentligen bara har väggar? Ingen toa och inget rinnande vatten, inte okej alltså!

sen att han inte ens verkat tänka tanken på att duscha efter en löptur? inte ok det heller!
Ja vi sa hemma att hus, nej det är det inte. Snarare en spartansk stuga. En husvagn är bekvämare än hans hus. Köksfönstret var dessutom helt ruttet. Jättefint att bygga något av återbruk men att börja bygga med "trasigt" material är bara slarvigt.
 
Ja vi sa hemma att hus, nej det är det inte. Snarare en spartansk stuga. En husvagn är bekvämare än hans hus. Köksfönstret var dessutom helt ruttet. Jättefint att bygga något av återbruk men att börja bygga med "trasigt" material är bara slarvigt.
Jag håller med. Hade jag varit Carro hade jag vänt i dörren. Speciellt när de skulle laga mat och behövde tömma ut mögliga makaroner först. :wtf:
 
Jag har svårt för honom. Hans idé om att han har ett hus när han egentligen bara har väggar? Ingen toa och inget rinnande vatten, inte okej alltså!

sen att han inte ens verkat tänka tanken på att duscha efter en löptur? inte ok det heller!

Ja, jag vill inte bo i hans hus 😆
Men jag skulle gärna hänga med honom, tror vi skulle ha askul 🥳
Att han inte kastade sig in i duschen ser jag som ganska normalt för den som lever det livet han gör.
 
Experterna tänkte ju att de skulle komplettera varandra, ungefär.

Jo, och det är ju bra. Men de är vääääldigt långt ifrån varandra.
Jag är ju på hans nivå av trams, ofta speedad och vill göra tusen saker helst på en gång. Min sambo är väldigt mycket lugnare mer eftertänksam och drar i bromsen men utan att bli sur och tråkig. Det får ju inte bli att en har energi till tusen och den andra bara stör sig.
 
Jag gillar August. Men så gillar jag bohemer med lite fuck the system-tänk, haha. 😅 Tycker han verkar kul och chill. Hade dock ej velat bo med honom.

Ida och Arvid är sjukt jobbiga. Känns så överdrivet, kommer inte hålla när vardagen kommer ikapp.
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 384
Senast: Jeps
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 952
Senast: Lobelia
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 243
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 335
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp