Gilettereklamen

Vinur

Trådstartare
Varför är folk (män) så upprörda över den? Jag tyckte den var jättebra.
Den har massor av gillade på Youtube, men över dubbelt så många som inte gillar den. Varför? Handlar det bara om "inte alla män" eller finns det mer bakom?

Kan tyvärr inte länka till den från telefonen.

Den har massor av gillade på Youtube, men över dubbelt så många som inte gillar den. Varför? Handlar det bara om "inte alla män" eller finns det mer bakom?

Har aldrig hört någon som är upprörd över den, är det något speciellt med den?

Jag har bara sett positiv feedback :).

Den finns i feministtråden. Fantastisk. Om den kritiseras handlar det väl om att mansrollen inte får ifrågasättas.

Alltså:

7683311C-3680-43DE-BF22-5A5E1FE0F37E.webp

:laugh: :banghead:

Det jag har hört är problemet (från en man, alltså) att vita män är "skurkarna" i filmen och att de svarta är "hjältarna".

Jag har inte sett den förut men däremot läst mycket om den. Och nu när jag sett den så fattar jag inte hur den kan uppfattas på ett negativt sätt :confused: den visar ju också män som faktiskt tar ansvar och försöker förbättra saker - varför tar man inte åt sig det istället?

Liknande trådar

Samhälle Dvs sådana typer som gillar att delta på Strong viking, toughest och liknade tävlingar? Googlar jag kommer jag bara till själva... 2
Svar
28
· Visningar
1 676
Senast: escodobe
·
Samhälle Jag har länge tänkt starta den här tråden men inte orkat då jag blir så förbannad. Men nu blir det av. Under de senaste åren har jag... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
3 541
IT & mobiler Jag är inne i en period där ändra layout på telefonen är jätteroligt så nu håller jag på med ett helt gäng för jag kan inte bestämma mig...
Svar
13
· Visningar
626
Senast: Lyan
·
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 320
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka