Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har aldrig hört någon som är upprörd över den, är det något speciellt med den?Varför är folk (män) så upprörda över den? Jag tyckte den var jättebra.
Den har massor av gillade på Youtube, men över dubbelt så många som inte gillar den. Varför? Handlar det bara om "inte alla män" eller finns det mer bakom?
Kan tyvärr inte länka till den från telefonen.
Jag har bara sett positiv feedbackVarför är folk (män) så upprörda över den? Jag tyckte den var jättebra.
Den har massor av gillade på Youtube, men över dubbelt så många som inte gillar den. Varför? Handlar det bara om "inte alla män" eller finns det mer bakom?
Den finns i feministtråden. Fantastisk. Om den kritiseras handlar det väl om att mansrollen inte får ifrågasättas.Varför är folk (män) så upprörda över den? Jag tyckte den var jättebra.
Jag har sett massor av negativ. Mest i stil med att det är synd om män som porträtteras så här.Jag har bara sett positiv feedback.
Kan någon länka? Har aldrig sett den.
Det jag har hört är problemet (från en man, alltså) att vita män är "skurkarna" i filmen och att de svarta är "hjältarna".
Fast det är ju en helt hjärndöd analys eftersom den inte stämmer med innehållet för fem öre.
Det jag har hört är problemet (från en man, alltså) att vita män är "skurkarna" i filmen och att de svarta är "hjältarna".