Bukefalos 28 år!

Glöm inte badkläder när ni ska tävla

Sv: Glöm inte badkläder när ni ska tävla

Åh, jag trodde du skulle tipsa om någon härlig badsjö i närheten av en terrängbana ju :D
 
Sv: Glöm inte badkläder när ni ska tävla

:rofl::rofl::rofl:

Tror min lilla röda skulle passa alldeles utmärkt med simring runt magen!
 
Sv: Glöm inte badkläder när ni ska tävla

Så det är det dom gör i Bad Segerberg och Badminton
 
Sv: Glöm inte badkläder när ni ska tävla

Så det är det dom gör i Bad Segerberg och Badminton

:rofl::rofl: Bad Bollerup :rofl::rofl:

Skämt åsido, det är en jättefin liten terrängbana som gjord för en startfälttävlan så småningom.

// Sita (Stolt mamma till en av eleverna :love:)
 
Senast ändrad:
Sv: Glöm inte badkläder när ni ska tävla

Fälttävlan ligger verkligen i framkant när det gäller publikdragande aktiviteter :D
 
Sv: Glöm inte badkläder när ni ska tävla

Jag tycker verkligen att voltigen borde lära sig något av det här! Bind fast en studsmatta på hästen och dra in en uppblåsbar pool i manegen. Vips, en ny olympisk sport, och Ulrika Knape kan coacha laget! :idea:
 
Sv: Glöm inte badkläder när ni ska tävla

Suveränt! Min 19-åriga ponnytant tycker att fälttävlan är lattjolajbans och bad är nästan lika lattjolajbans. En lysande kombination alltså :D Inte långt dit heller :banana:
 
Sv: Glöm inte badkläder när ni ska tävla

Så det är det dom gör i Bad Segerberg och Badminton

Jag har gjort en vurpa med häst och allt i ett vattenhinder under min karriär, och det var minsann i just Bad Segeberg :p insåg inte det passande namnvalet på denna bana förens nu :rofl:
 

Liknande trådar

Tävling Hej! Jag behöver hjälp att tolka TR 2023 Hoppning. Såhär står det: ”2. Träns / huvudlag 2.1. På tävlingsområdet ska hästen ledas i...
Svar
4
· Visningar
1 532
Senast: Sootie
·
Hästvård Hej. Tydligen blev ju regler kring vaccin på hästinfluensa ändrade nu 2023. Förut fick det gå 365 +21 dagar men nu får det inte gå över...
Svar
11
· Visningar
908
Senast: Zevzan
·
Övr. Grenar Hej! Om tre veckor jag jag göra min första ”tävling” eller aa de är en pay and jump Jag har iallafall aldrig gjort något liknande...
Svar
4
· Visningar
1 760
Senast: Freazer
·
Kropp & Själ I helgen har jag tävlat. Vita ridbyxor och tajt kavaj. Sen jag skadade mig och blev sjukskriven för snart tre år sen har min kropp...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
13 487
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • GVFÖ 2024
  • Uterätt för kor
  • Vad nynnar ni på?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp