Glossybox!

Sv: Glossybox!

Nej, det vill jag nog inte påstå. Glömde förresten en liten sminkväska och en mascara i innehållsförteckningen. Provade precis handkrämen, jättebra. Luktar supergott av lavendel.

*knapplån*

erat fel att jag börjat med glossybox.. jag ÄLSKAR det
fått två "vanliga" lådor och den brittiska.. kommer inte använda allt men det är så kul att få saker som man aldrig ens tänkt på att testa.. så jag är helnöjd (mamma med ;) för hon får det jag inte vill ha)

Finns det ingen bytes-sida någonstans så man kan byta till sig sånt man vill ha och bli av med det man inte använder? Jag kommer ju t ex aldrig att använda mascaran (som verkar bra).

Jag fick min Londonbox idag och jag är väldigt nöjd!

Fick:

Eyeko mascara
batiste torrschampo
helen É cosmetics läppstift i coral
Mitchell and peach handkräm
MeMeMe eyeliner i Moss
Nailgirls London nagellack i Vitt
Nails Inc top coat
Steamcream

Allt i fullsize utom torrschampot och mascaran.
Väldigt nöjd, men jag skulle såå gärna vilja ha MeMeMe-highlightern som vissa fick! Om någon fått den och skulle kunna tänka sig att byta den mot något (pm:a önskemål) så skulle jag bli jätteglad!

kl
ååh jag vill hem och hämta ut min box! är londonboxen större än den vanliga? för jag brukar få dem i brevlådan men nu ska jag hämta ut den på ica maxi!
Jag hoppas att jag slipper få torrschampo, jag har två och använder de knappt..men som ni säger man kan ju byta/ge bort!

Nej den är inte riktigt samma för alla, någon produkt kan skilja :). Verkar som att man får antingen eyeliner eller mascara från eyeko och antingen eyeliner eller highlighter från mememe.

Är övervänt! Försöker övertala sambon att vi måste hämta ut den idag trots att det är en omväg :p

Vi har sagt upp glossyboxarna för nu. Vi har sett fram emot boxarna varje gång och varit i stort sett nöjda med innehåll i lådorna, men gör ett uppehåll och tar kanske upp prenumerationen igen i vinter, då bara en box istället för två.
De har skärpt sig något med leveranstiderna sista två gångerna, men jag tycker fortfarande det är låååång leveranstid r/t när pengarna dras. Det är en i-landslåda, något man bara köper för att man kan och för att det är kul - inte för att det är så vansinnigt bra grejjer i den. :)

Någon som fått månades låda än? Jag blir alltid så nyfiken- som julafton..:)
Fick idag sms att min låda är på väg...

Jag fick min idag! Håller med att det är som julafton!
Är nöjd med innehållet, fick tom. en sak jag tänkt köpa! :D

Berätta vad du fick! Själv tänker jag sälja av en del från Londonboxen, mascaran är inget jag använder t ex. Nagellacken får nog också hitta nya ägare, men resten är jag supernöjd med.

Jag fick:
Schampo från Neccin mot mjäll, men skall också vara färgbevarande.
Body shops body butter honey mania <- den jag tänkte köpa!
En duo ögonskugga från model co, den ska mamma få köpa av mig, den är jättefin men jag sminkar mig så sällan med ögonskugga så bättre hon får köpa den så kan jag låna!
eyeliner från be a bombshell
och ett rosa nagellack från claudia.

Nagellacket, eyelinern och ögonskuggan var i full size :)

Jag har gett bort saker från Londonboxen, men man kanske ska göra så att man säljer lite i framtiden. Är mycket grejjor som jag gillar, men typ ögonskuggor å läppsaker använder jag inte så. Kan ju vara värt å sälja :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare under åren testat normal-formade foamkuddar (Te**ur) men upplevt att de blir osköna och lite ”fel” form. Nu ser jag...
Svar
10
· Visningar
614
Senast: Exile
·
Kropp & Själ Som jag nämnde i en annan tråd har min man lunginflammation. Vi närmar oss 20 dagar med feber, kraftig hosta, flämtande andning och... 2
Svar
25
· Visningar
1 976
Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
223
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 321
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Oseriös avel 2023