Glukosamin och Djävuls klorot samtidigt???

S

saltakatten

Kan man ge det samtidigt? :confused: Tänkte nämlingen börja med det senare, men min häst får redan glukosamin. Tänkte att det kanske inte var så bra eftersom de är till för ungefär samma grej och då kanske det blir lite för mycket av det goda.
 
Enklast skulle kunna vara att ge antingen, Butelss eller cortaflex det senare kostar lite mer. Men i gengäld innehåller den bägge typer av ingredienser, och man behöver alltså inte blanda och riskera en kollision.
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 187
Senast: manda
·
Foder & Strö Hej! Efter en tid i sjukhage har min häst tyvärr tappat en del i hull (varit lite stressad och då ätit dåligt) och behöver få upp henne...
Svar
12
· Visningar
618
Senast: Anna-Bella
·
Hästvård Jag funderade på att skicka min unghäst på vila/bete nästa sommar. Frågan är bara är detta en bra idé? Jag tänkte nämligen bara ”skicka”...
Svar
2
· Visningar
452
Senast: Görel
·
Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
8 883
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp