Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Glukosamin och Djävuls klorot samtidigt???

S

saltakatten

Kan man ge det samtidigt? :confused: Tänkte nämlingen börja med det senare, men min häst får redan glukosamin. Tänkte att det kanske inte var så bra eftersom de är till för ungefär samma grej och då kanske det blir lite för mycket av det goda.

Enklast skulle kunna vara att ge antingen, Butelss eller cortaflex det senare kostar lite mer. Men i gengäld innehåller den bägge typer av ingredienser, och man behöver alltså inte blanda och riskera en kollision.

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6482 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Vi ska snart till veterinär och göra en hältutredning med min ena ponny. Och nu undrar jag om det är nåt man behöver veta eller...
Svar
1
· Visningar
146
Foder&Strö Hej! Lite konstig fråga kanske för er som kan sånt här! Men jag har precis börjat lära mig om att räkna ut foderstat och sånt och nu...
2
Svar
28
· Visningar
1 388
Foder&Strö Hej! Ska börja ge min häst betfiber mash i liten mängd för att blanda ut hennes tillskott med. Hittills har jag blandat det i müslin men...
Svar
3
· Visningar
407
Foder&Strö Hej! Finns en del gamla trådar på ämnet, men jag är kinkig gällande konsistens och tillredning så jag tänkte att jag startar en ny tråd...
Svar
9
· Visningar
390

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2021
  • Rädda en skatunge

Hästrelaterat

• Vibrationer hästtransport
  • Föl 2021