Gnälltråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså - vad är det för feeeeel på folk. :rage: :nailbiting:

polisen har meddelat en mig nära att hen har en hotbild på nätet. Lägenheten finns avritad och markerad var hen har sitt sovrum. Det finns hot om brandbomb och annat som jag nog inte får veta.

Och allt detta har någon/några lagt ner jobb på - mot en person som ingen trodde hade en enda ovän i världen.

Jag är orolig. Väldigt orolig.

Alltså - vad är det för feeeeel på folk. :rage: :nailbiting:

polisen har meddelat en mig nära att hen har en hotbild på nätet. Lägenheten finns avritad och markerad var hen har sitt sovrum. Det finns hot om brandbomb och annat som jag nog inte får veta.

Och allt detta har någon/några lagt ner jobb på - mot en person som ingen trodde hade en enda ovän i världen.

Jag är orolig. Väldigt orolig.

Men herregud! O_o Hoppas personen i fråga får ordentligt skydd på en gång och inte standard: "Vi kan inget göra så länge ingen gjort något mot dig"... :cautious:

Morr jag tog fel lampa på jobbet vilket resulterade i större kostnader än att bara byta en sketen lampa :cautious:

Varför tänkte jag inte efter lite mer innan! :meh:

Var glad att du får den. Mitt förra landsting vägrade biologiska preparat p.g.a kostnaden.
I Halland gick det utmärkt.
Nu är jag tillbaka i förra landstinget igen tur att jag fick prova på i alla fall.

Tja, hade jag inte fått den (har Crohns) hade jag förmodligen varit död idag, det är det enda som fungerar.

Alla danskar i mitt liv har noll arbetsmoral!! Svarar inte på när saker ska levereras, varför det saknas saker, varför dom skickar fel saker men skickar mer än gärna påminnelse efter påminnelse på fakturor som inte stämmer och är bestridda! Hur svårt ska det vara för folk att göra sitt satans jobb och faktiskt läsa mailen dom får och svara på dom istället för att fråga samma satans sak om och om och om och om igen som jag har svarat på femtioelva gånger?!
AAARRGHH!
"nej men jag har INGA problem med att försena min produktion med 12 veckor för du är helt inkompetent men ändå vill ha betalt för grejjer jag inte har fått......"

Alla danskar i mitt liv har noll arbetsmoral!! Svarar inte på när saker ska levereras, varför det saknas saker, varför dom skickar fel saker men skickar mer än gärna påminnelse efter påminnelse på fakturor som inte stämmer och är bestridda! Hur svårt ska det vara för folk att göra sitt satans jobb och faktiskt läsa mailen dom får och svara på dom istället för att fråga samma satans sak om och om och om och om igen som jag har svarat på femtioelva gånger?!
AAARRGHH!
"nej men jag har INGA problem med att försena min produktion med 12 veckor för du är helt inkompetent men ändå vill ha betalt för grejjer jag inte har fått......"

Du har mina sympatier :(

Jag har själv stångats med norsk byråkrati :wtf: :yuck: inte kul och väldigt resultatlöst. Var dock lite stolt när jag lyckades charma vakten (via telefon) i Trondheims hamn så de skulle hålla öppet tills mina borrare skulle hinna dit och hämta sina grejor :D I övrigt är min åsikt om norskar i nivån med din om danskar (med undantag för vår värd och hans dotter).

Jag avskyr våren men älskar ljuset. Blir alltid så himla låg när våren startar, annars brukar det börja i maj men i år har ju våren fel på tidtabellen.

Allt känns meningslöst.

Jag avskyr våren men älskar ljuset. Blir alltid så himla låg när våren startar, annars brukar det börja i maj men i år har ju våren fel på tidtabellen.

Allt känns meningslöst.
Det är skitjobbigt i brytpunkten mellan mörker och ljus.

Förr var jag väldigt låg om vårarna. Värsta tiden på året. Det har blivit bättre med stigande ålder

Jag älskar hösten! Sval, klar luft och man kan röra på sig utan att bli svettig. :up:

Gnäll: Det är väldigt dammigt och skräpigt här, jag måste verkligen dammsuga idag.

Jag älskar hösten! Sval, klar luft och man kan röra på sig utan att bli svettig. :up:

Gnäll: Det är väldigt dammigt och skräpigt här, jag måste verkligen dammsuga idag.
Jag har katthår ÖVERALLT. Och då menar jag verkligen överallt.
Finns inte en enda plats i huset där jag kan lägga ifrån mig något utan att det fastnar något hårstrå.
Längtar tills jag kan släppa ut bägge huliganerna inför sommaren (de kan gå in när de vill men den ena gör inte det förrän till hösten)

Jag har tydligen fastnat i tröstshoppande...
Hästen jag tänkt köpa är inte till salu än (och när han blir det vette gudarna :down:), så jag roar mig med att köpa grejjer till honom istället...
Idag klickade jag till exempel hem en andra grimma till en häst jag inte ens köpt än, känns ju jävligt sunt :meh:

Comhem ringde och hjälpte fixa ett problem, jag fick greja lite med boxen som är grå av damm (attjooo!!). Någon behöver dammtorka här. Damm borde utrotas!!! :rage:

Idag klickade jag till exempel hem en andra grimma till en häst jag inte ens köpt än, känns ju jävligt sunt :meh:
Jag har en grimma jag också men inga planer på att köpa häst de närmaste 5-10 åren. Grimman hade en fin färg och tillhörande grimskaft i samma fina färg så jag köpte den för färgens skull. :angel: 250 kr för ett par tillbehör till en häst jag förmodligen aldrig kommer ha... :angel:

Jag får se till att ev. framtida häst har rätt storlek på huvudet. :idea:

har börjat bita ihop och gnissla tänderna nattetid så jag vaknar med extremt spänningshuvudvärk och nackspärr dagligen. Känner mig aldrig utvilad. Kan iofs ha ngt att göra med att jag senast månaderna jobbar i snitt typ 240 timmar... Skjut mig...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag och min make bor på en gård och vi trivs jättebra här men finns vissa saker som vi hade kunnat vara utan. Vi har alltså inga...
Svar
14
· Visningar
875
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 550
  • Artikel Artikel
Dagbok ... men jag står stilla, fortfarande väntandes på att livet ska börja trots att det nu bara är ett år kvar till 30. Det är på dagar som...
Svar
4
· Visningar
681
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 113
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Tandfen utan kontanter

Hund, Katt, Andra Djur