Gör jag rätt?

Sv: Gör jag rätt?

Våra katter accepterade inte honom alls...och inte hunden heller. Men han är verkligen superkelig så inga tecken på att han ska vara opålitlig på nått sätt. Men vi valde att han fick flytta till ett annat hem efter en vecka på landet. Även om det blev tätt inpå så kändes det bäst, så han inte vande sig här igen och sen behövde flytta igen. Då vi hade bestämt sen innan att vi inte kunde ha fler katter. Men nu har han det superbra, han är ute och springer och mår toppen :) Dem nya ägarna älskar honom :)
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en kastrerad hankatt (huskatt, förmodligen med siames i sig) på 10år. Frisk och med mycket energi. Han har en kattkompis...
2
Svar
20
· Visningar
2 948
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 050
Senast: jemeni
·
Katthälsa Hur tar men steget att låta sin älskade vän somna in. Hur vet man om det är dags? Jag har en gammal kastrerad kattherrre som bott hos...
Svar
12
· Visningar
1 974
Senast: annie_cool
·
Övr. Hund Lite bakgrund: Jag och min sambo har beslutat oss efter 2års funderande och diskuterande, att nu är perfekt tid för oss att adoptera en...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
7 845
Senast: Elektron
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp