Göra egna pannband.

Blomskan

Trådstartare
Jag tycker det är så himla fint med pannband med pärlor. Skulle gärna vilja göra mina egna.
Har googlat o grejat men hittar inte dessa pannband någonstans.
Nu vet jag att Buke brukar vara bra på att spåra saker så därför vänder jag mig hit.. :-)
Vet ni även var man hittar snygga originella pärlor o stenar får ni gärna säga till.

Tacksam för hjälp! :)
 
Sv: Göra egna pannband.

Ebay finns bra pannband med skåror.

Tradera brukar de finnas bra pärlor strassrondeller mm till bra pris så kolla där :)
 
Sv: Göra egna pannband.

Efter lite flitigt ebayande kom jag fram till att "empty browband" verkar ge många bra resultat. Finns även MÄNGDER med billiga pärlor på ebay för en spottstyver, oftast fri frakt dessutom. Skulle nästan hellre handla sådant där än på tradera, men å andra sidan avgudar jag ebay och paypal.. :)
 
Sv: Göra egna pannband.

Svarar båda.
Tack så jättemycket.
Ska kika där.
Vad söker ni på angående pärlorna Vet ni om de heter något speciellt?

Någon som vet om det finns att köpa direkt av grossist i Sverige? Pannbandet menar jag då.
 
Sv: Göra egna pannband.

Jag brukar inte söka så mycket på pärlor utan går in under "Crafting" och kollar i kategorin för smyckestillverkning. Där finns dessutom en massa billiga verktyg och annat som kan vara bra att ha :) Såg en annons för ett gäng fina pärlor i trevliga färger bara häromdagen.
Det enda negativa med eBay är att det finns så löjligt mycket att kolla på. Det tar sådan tid! Och man har sällan råd att köpa ALLT man vill ha :(

Min Google-fu kanske är svag idag men jag kan tyvärr inte hitta någon grossist :/
 

Liknande trådar

Övr. Djur Hej. Har två kaniner som jag har svårt att lyckas klippa klorna på. Vet att man kan åka till en del zoobutiker etc. för hjälp med detta...
Svar
4
· Visningar
739
Senast: Blyger
·
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
305
Senast: Myrten
·
Skola & Jobb Jag skulle vilja ta truckkort. Det känns som en användbar grej när det gäller jobb. Eftersom jag tar det mycket för att göra mig...
Svar
3
· Visningar
432
Senast: Liten
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag känner och tänker allt som man inte får känna eller tänka. Eller inte ska iallafall. Tillexempel så vill jag så jävla gärna kunna ha...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
5 177
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp