golit trolltråd

Sv: golit trolltråd

Skriver detta under anonymt nick och hoppas jag inte blir igenkänd, men behöver bukefalos hjälp för att lösa mitt problem.


Det började för länge sen, faktiskt så länge sen att de flesta här på Bukefalos inte ens var påtänkta. Detta hände en underbar vårdag, strax efter det att jag kommit hem från jobbet, då min kusins nyfödda dotter plötsligt uppenbarade sig under motorhuven. Jag kände genast att detta kunde inte stämma! Något måste vara så oerhört fel och på något sätt fick jag för mig att det måste ligga en hund begraven här. Hur i hela friden hade min kusin kunnat gå och bli gravid? Han hade ju aldrig tidigare avslöjat att ha egentligen var en kvinna. Han som alltid uppförde sig så himla oklanderligt! Jag misstänkte att jag skulle bli tvungen att ställa honom mot väggen men ville samtidigt att detta inte skulle behöva offentliggöras. Det fanns ett alldeles speciellt skäl för detta:Jag var otrogen, ja, nu kanske ni tror att jag hade en "affär" med kusinen, men faktum är att otroheten handlade om att jag köpte häst bakom ryggen på min sambo. Sambon är världens underbaraste men ett hästköp var ju inte vad han hade räknat med. Nu är det så att den enda som visste om hästköpet var just min kusin. Det är därför som det var så himla olägligt att hitta hans dotter under motorhuven, eftersom min sambo kom ut för att hälsa mig välkommen hem fick han ju också syn på barnet. Detta ledde till att kusinen nu hotar med att tala om för sambon att jag har en häst (som för övrigt är installad i kusinens garage). Och nu kära Bukevänner vädjar jag om er hjälp: vad ska jag GÖRA? jag vill ju för allt i världen inte behöva göra mig av med hästen, men jag kan inte stå ut med att kusinen berättar för sambon. Jag har två alternativ. Antingen tar jag livet av kusinen, men kruxet är att jag då också måste ta hand om dottern, fast det tror jag i och för sig att sambon inte skulle ha så mycket emot, då han är mycket barnkär. Alternativ två är att jag ljuger och säger att kusinen är min älskare och att jag gör slut med sambon och flyttar in hos kusinen (då kommer jag ju närmare hästen). Men jag förlorar ju sambon! Snälla buke, hjälp mig i detta fruktansvärda dilemma! Jag har levt i detta helvete längre än de flesta av er har levt, och nu ORKAR jag bara inte längre.....

Gå till vårdcentralen och kräv din rätt!
 
Sv: golit trolltråd

Skriver detta under anonymt nick och hoppas jag inte blir igenkänd, men behöver bukefalos hjälp för att lösa mitt problem.


Det började för länge sen, kanske i förrgår, då min BH fastnade i nåt jox under motorhuven. Jag kände genast att det drog om behagen och på något sätt ville jag värma upp dem igen.

Först försökte jag trycka mig mot en gravid bälta men ville inte fastna med vårtorna i kotten. Jag var otrogen bara för att få låna ett täcke, men det höll inte i längden. Det var ett grönt täcke, jag gillar inte grönt.

Bältan köpte häst. Sambon är världens underbaraste men jag vet inte var han är.

Har du kollat under reservhjulet?
 
Sv: golit trolltråd

Jamen, man har väl lite moral i alla fall. Man kan väl inte begära att sambon ska betala hästen när man tänker vara otrogen? VA?

Jo och gärna att man hinner ta dit hovslagare och några månadshyror också!
Herregud, vem vill vara så PK att allt ska vara så himla perfekt. Låt sambon betala :cool:
 
Sv: golit trolltråd

Skriver detta under anonymt nick och hoppas jag inte blir igenkänd, men behöver bukefalos hjälp för att lösa mitt problem.


Det började för länge sen, men kommer inte riktigt ihåg när då min sambo fastnade på ett märkligt sätt under motorhuven. Jag kände genast att jag ville hjälpa honom och på något sätt lyckades jag dra upp honom därifrån där han låg med benen i vädretO_o
Han kanske trodde jag var gravid och försökte fly under huven men ville jag ha ett barn men en så omogen karl som fastnar i bilar? Jag var otrogen med en 15 årig kille som varken hade körkort eller bil för att se om det var någon skillnad på männen.

Jag köpte häst. Sambon är världens underbaraste men han har en märklig dragning till bilar:cautious:

:wtf::wtf:
 
Sambo som

Fyll i själva och bygg på

Skriver detta under anonymt nick och hoppas jag inte blir igenkänd, men behöver bukefalos hjälp för att lösa mitt problem.


Det började för länge sen............... då min .................. under motorhuven. Jag kände genast att................... och på något sätt.....................

................ gravid............. men ville..................... Jag var otrogen..............

................ köpte häst. Sambon är världens underbaraste men......................

Skriver detta under anonymt nick och hoppas jag inte blir igenkänd, men behöver bukefalos hjälp för att lösa mitt problem.


Det började för länge sen innan jag träffade min nuvarande sambo. Jag dejtade ganska så hårt på fyllefester och ibland hade vi sex i en skrubb. Tack för att du orkade läsa så här långt.














En gång dök det upp en kille som visade sig vara en nymf. Han fick mig verkligen att känna obehag då min nuvarande sambo hade varit otrogen mot mig med min kompis bästa vän som i sin tur var kompis med dåvarande sambons sambos nya kille vars fru nyss hade kommit hem från en solresa där hon hade varit otrogen med nån från min gamla skola. Det slutad med att vi hamnade under motorhuven och där hade vi sex. Jag kände genast att det började brännas. Utan att säga nått öppnade han motorhuven, drog av locket på kylan, skrek och doppade sedan snoppen i rakt ner i kylarvätskan. Är det verkligen normalt att män gör så?????. Jag vet att det är mitt fel men är det verkligen så att jag ska behöva stå ut med detta? Hur ska vi göra för att lösa detta? Vi kommunicerar och kommunicerar och på något sätt känns som om han är psykopat. Nu är jag gravid och har försökt ställt sambon mot väggen för att få en förklaring men ville inte riskera att förlora honom för en liten fnurra på tråden. Jag var otrogen flera gånger och kände att det gav mig luft och jag kunde andas igen. Jag vill ju att allt ska bli bra och därför började jag sälja mina trosor för det är ju det värsta med att vara hora. Vad gjorde jag för pengarna, köpte vingar, nej köpte häst. Sambon är världens underbaraste men till saken hör att han slår mig. Vad ska jag göra? Det här blev lite rörigt men hoppas ni förstår ändå.


P.s. Vet inte vad jag ville säga med detta men det handlar inte om mej bara så ni vet...
 
Senast ändrad:
Sv: Sambo som

Skriver detta under anonymt nick och hoppas jag inte blir igenkänd, men behöver bukefalos hjälp för att lösa mitt problem.


Det började för länge sen innan jag träffade min nuvarande sambo. Jag dejtade ganska så hårt på fyllefester och ibland hade vi sex i en skrubb. Tack för att du orkade läsa så här långt.














En gång dök det upp en kille som visade sig vara en nymf. Han fick mig verkligen att känna obehag då min nuvarande sambo hade varit otrogen mot mig med min kompis bästa vän som i sin tur var kompis med dåvarande sambons sambos nya kille vars fru nyss hade kommit hem från en solresa där hon hade varit otrogen med nån från min gamla skola. Det slutad med att vi hamnade under motorhuven och där hade vi sex. Jag kände genast att det började brännas. Utan att säga nått öppnade han motorhuven, drog av locket på kylan, skrek och doppade sedan snoppen i rakt ner i kylarvätskan. Är det verkligen normalt att män gör så?????. Jag vet att det är mitt fel men är det verkligen så att jag ska behöva stå ut med detta? Hur ska vi göra för att lösa detta? Vi kommunicerar och kommunicerar och på något sätt känns som om han är psykopat. Nu är jag gravid och har försökt ställt sambon mot väggen för att få en förklaring men ville inte riskera att förlora honom för en liten fnurra på tråden. Jag var otrogen flera gånger och kände att det gav mig luft och jag kunde andas igen. Jag vill ju att allt ska bli bra och därför började jag sälja mina trosor för det är ju det värsta med att vara hora. Vad gjorde jag för pengarna, köpte vingar, nej köpte häst. Sambon är världens underbaraste men till saken hör att han slår mig. Vad ska jag göra? Det här blev lite rörigt men hoppas ni förstår ändå.


P.s. Vet inte vad jag ville säga med detta men det handlar inte om mej bara så ni vet...

Och SD är ett parti som alla andra.. :)
 
Sv: golit trolltråd

Skriver detta under anonymt nick och hoppas jag inte blir igenkänd, men behöver bukefalos hjälp för att lösa mitt problem.


Det började för länge sen då det var något krångel med bilen och då hittade jag mitt eget huvud fast under motorhuven. Jag kände genast att detta var jättepinsamt, nog för att man kan tappa huvudet ibland men det här var ju löjligt. Jag låtsades dock som det regnade och på något sätt var det ingen som märkte något.

Ett problem är dock att min sambo är gravid med en facehugger. Han tycker det är okej men ville inte dela lika på föräldraledigheten. Jag var otrogen för jag känner mig inte redo att bli en alien-styvmamma. Är det jag som är omogen bara?

Sambon skällde på mig för att jag köpte en häst säger han. Jag trodde jag köpte mjölk. Det har varit jättesvårt för oss att kommunicera sedan jag tappade huvudet. :( Sambon är världens underbaraste men sedan alienungen hoppade ur magen på honom har han tigit som muren.
Borde vi gå i terapi?
 
Sv: golit trolltråd

Svarar under mitt hemliga nick ...

Jag tycker du var korkad som vara otrogen först och sen köpte häst. Du skulle gjort tvärtom, så kunde sambon betalat hästen och sen kunde du varit otrogen.. Nu fick du betala hästen själv, hur korkad får man vara????!!!!

räknas det som otrohet om man säljer sex?
 
Sv: golit trolltråd

Skriver detta under anonymt nick och hoppas jag inte blir igenkänd, men behöver bukefalos hjälp för att lösa mitt problem.


Det började för länge sen, det kan ha varit i tisdags men antagligen va det 2003 då min tandlösa tiger gömde sig under motorhuven. Jag kände genast att den va jävligt störig och på något sätt krympte den ju när det åt morötter.

Helt plötsligt va den tandlösa tigern gravid med grannens orangea hankatt (den kan ha tagit fel) men ville ändå äta upp den. Jag var otrogen ungefär 47 gånger innan jag istället köpte häst. Sambon är världens underbaraste men det tär på mig att ha en gravid tandlös tiger i sängen varje natt :crazy:
Kan tillägga att den trots att hon är tandlös har sina klor kvar..
 
Sv: golit trolltråd

Skriver detta under anonymt nick och hoppas jag inte blir igenkänd, men behöver bukefalos hjälp för att lösa mitt problem.


Det började för länge sen, det kan ha varit i tisdags men antagligen va det 2003 då min tandlösa tiger gömde sig under motorhuven. Jag kände genast att den va jävligt störig och på något sätt krympte den ju när det åt morötter.

Helt plötsligt va den tandlösa tigern gravid med grannens orangea hankatt (den kan ha tagit fel) men ville ändå äta upp den. Jag var otrogen ungefär 47 gånger innan jag istället köpte häst. Sambon är världens underbaraste men det tär på mig att ha en gravid tandlös tiger i sängen varje natt :crazy:
Kan tillägga att den trots att hon är tandlös har sina klor kvar..

Dags att bli vegetarian?
 
Sv: golit trolltråd

Sambon är världens underbaraste men sedan alienungen hoppade ur magen på honom har han tigit som muren.
Borde vi gå i terapi?

Nej ni behöver verkligen inte terapi! Det är det bara famlijer med problem som behöver...
Njut istället av att din sambo är tyst och jag önskar dig ett bra liv :D
 
Sv: golit trolltråd

Nej ni behöver verkligen inte terapi! Det är det bara famlijer med problem som behöver...
Njut istället av att din sambo är tyst och jag önskar dig ett bra liv :D

och se till att du har kontroll på fjärrkontrollen
 
Sv: golit trolltråd

*kl*

Hur har det gått för TS?



:D

TS blev förstås gravid och har tappat bort sina nycklar till bilen. Frågar nu efter ett bukeorakel som kan se in i framtiden och berätta var och när TS hittar sina bilnycklar så TS kan dumpa partnern, ta bilen och studera i ett annat land.


TS funderar nu på "barn" om det är bra för fostret att leva på avfall? En inre kris om mänsklighetens överlevnad har gjort TS till Conteinerian.
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har en tid funderat på att starta en "dagbokstråd" här. Inspirationen att göra det kommer till stor del från min dotter...
Svar
15
· Visningar
3 493
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 244
Senast: skiesabove
·
  • Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
2 042
Senast: cassiopeja
·
Skola & Jobb Anonymt konto, vet någon vem jag är så ber jag er att hålla det för er själva. Jag har varit sjukskriven på heltid i fyra veckor p.g.a...
Svar
3
· Visningar
1 891
Senast: mumin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra blötmat
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp