GPS-tracker

Angel

Trådstartare
Nu är dom satans sadeltjuvarna igång igen och jag vill skaffa en GPS-tracker att gömma på den enda av mina sadlar som är värd någon större summa. Om det behövs ett kontantkort till den är det helt ok, men vill inte ha nån variant som kräver månadsabonnemang för att fungera. Någon som har något tips på en liten och pålitlig variant? Om den behöver laddas relativt ofta är inte ett problem eftersom det kan göras när sadeln används.

Liknande trådar

Foder & Strö Sökte bland trådarna och hittade bara bantningstrådar från 2014 så jag tänkte att det kanske var dags att starta en ny. För ett tag... 2
Svar
35
· Visningar
3 395
Senast: mahlmt
·
Utrustning Nu har jag letat sadel så länge att hästen tappat muskler och inte alls ser ut som han gjorde när jag började leta. Jag är...
Svar
2
· Visningar
1 200
Senast: TinyWiny
·
Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
26 219
Senast: supercassie
·
Dressyr Har fått min sadel stulen lagom till jag skulle sälja hästen, och nu hjälper jag den nya ägaren att leta en lämplig sadel eftersom han...
Svar
10
· Visningar
1 256
Senast: fjordtokan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III
  • Dressyrsnack nummer 18