Gråsuggor

Soffan74

Trådstartare
Hej!
Är det några som har gråsuggor som husdjur?
Jag har ett gäng i 2 baljor
Dairy Cows (kossor), Tropiska gråsuggor och några svenska
Föder mest upp dem som foder till mina akvariefiskar
Tropiska grå gråsuggor på bilden
20190630_113020.jpg
 
Jag har tropiska orangea (Porcellio scaber) som städpatrull i ormterrariet och en koloni vanliga grå (Oniscus asellus) som jag tänkte odla ett par generationer på innan jag använder dem, eftersom de är viltfångade. :) Skojiga små typer tycker jag!
 
Jag har tropiska orangea (Porcellio scaber) som städpatrull i ormterrariet och en koloni vanliga grå (Oniscus asellus) som jag tänkte odla ett par generationer på innan jag använder dem, eftersom de är viltfångade. :) Skojiga små typer tycker jag!
Bebisar
20200915_174059.jpg
 

Liknande trådar

Övr. Djur Jag har 3 stycken Afrikanska jättelandsnäckor nu + lite andra små snäckor Nisse är ett Ovum, född i november 2021. 12 cm i skal längd...
Svar
2
· Visningar
894
Senast: Soffan74
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har idag en hund på ca 2 år, en terrier brasileiro (tik). I framtiden skulle jag vilja ha två hundar och har tänkt mycket på...
Svar
2
· Visningar
723
Senast: Sandora
·
Övr. Hund Hej, Denna fråga har säkert varit uppe en massa ggr men ber gärna om er input givet mina förutsättningar. (Funderar i första hand på om...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
8 582
Senast: Pilot
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
9 353

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Just nu funderar jag på... Del 3
  • Sminktråden

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp