Gravid= hjärnsläpp?

Status
Stängd för vidare inlägg.
B

benjamin

Börjar faktiskt undra lite med tanke på att jag nu glömt två viktiga möten inom loppet av två veckor. Känner inte igen mig. Förra veckan missade jag barnmorske tiden med en dag. Hade väntat och sett fram mot den i en månad. Blev grymt besviken när jag på kvällen kollade i almanackan!
Upptäckte i morse att jag missat föräldramötet i min sons klass i måndags. Jag jobbar inte nu heller fram till förlossningen p.g.a flytt så jag kan inte skylla pa att jag har det direkt stressigt.
Eller är det miljöombytet med flytten till ny stad som gör det hela?
Blir grymt besviken på mig själv!!!
 
Sv: Gravid= hjärnsläpp?

Äsch, var inte besviken på dig själv! Jag är också helvirrig. Det visar sig mest i att jag glömmer att fodra någon enstaka häst, hur man nu kan göra det??? Helt obegripligt för mig, men man har annat att tänka på och måste få vara inne i sig själv. Kan du inte försöka titta i almanackan varje morgon vid frukosten? Visserligen är det ingen garanti för att man inte glömmer, men man har i alla fall uppdaterat en gång. Har också glömt läkartid och vacc för lille gossen, men det gick bra att få en ny tid.
 
Sv: Gravid= hjärnsläpp?

Ja det är väl så att jag måste titta i almanackan varje morrgon. Är bara inte van vid det. Risken är väl att jag glömmer det med..... :crazy:
 
Sv: Gravid= hjärnsläpp?

Det ÄR vanligt att man blir förvirrad när man är gravid...
Kroppen har väl annat att koncentrera sig på n en massa tramsiga :p möten och sånt... ;)
 
Sv: Gravid= hjärnsläpp?

Under graviditeten har jag tidernas alibi för mina vanliga hjärnsläpp och laster :banana:

Det är ju nästan det bästa med att vara gravid :idea: :cool:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 344
Senast: miumiu
·
  • Låst
Gravid - 1år Lite bakgrund för den som orkar: http://www.bukefalos.com/threads/oense-om-bodelning-tingsratten.1313257/ Är långt och komplicerat så...
104 105 106
Svar
2 102
· Visningar
331 258
Senast: Snurrfian
·
Skola & Jobb Nu finns det en insändare på Svenska Åkeritidningens forum som verkligen visar hur skruvat systemet blir när det är fel. Vilka andra...
2
Svar
35
· Visningar
6 237
Senast: ptr
·
Kropp & Själ Jag längtar efter den dagen jag faktiskt får använda min hjärna igen! Det är 5 år sedan jag började med min epilepsimedicin Lamotrigin...
2 3
Svar
51
· Visningar
10 334
Senast: Stollan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Kön kattungar 4st
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp