Oense om vårdnaden aka fortsättning på oense om bodelningen-tråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men om jag inte minns fel så var väl en stor anledning till flytten att han höll på att stöka på gården så att hon inte ville bo kvar?

Men den verkliga anledningen spelar ju ingen roll, som sagt. Avståndet gör det bökigt inte att man bor på en annan adress än förr.
 
Har funderat lite på umgänget nu från jag flyttar till nästa MUF (3 veckor).

Tänkte erbjuda mig att köra halvvägs nästa helg. Till ett ställe som har en rolig aktivitet för Mini och som samtidigt är en offentlig plats. (Mitt ombud rådde mig att bjuda till i och med att det är så kort tid till nästa MUF). Sen helgen efter det får han komma till våran ort om han vill och träffa Mini 2-3 timmar på dagtid lördag och söndag. Offentlig plats. Jag kommer inte vara själv utan ta med mig någon vid samtliga tillfällen.

Tankar? Åsikter? Synpunkter?

Sen får vi diskutera på MUF hur det ska se ut framåt tills vårdnads-, umgänges- och boendeutredningen är klar.

Det låter "klokt och korrekt", ur mitt lekmannaperspektiv.
Åh, vad jag hoppas att han ger upp snart när det inte bara är att svänga förbi längre.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
927
Senast: Crossline
·
Relationer Jag vet inte ens vars jag ska börja, ska försöka förklara. Om nån skulle veta vem jag är så skriv inte ut det här. Jag och min mamma...
2
Svar
23
· Visningar
4 472
Senast: Lingon
·
Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är...
2
Svar
27
· Visningar
5 253
Senast: Cocos
·
Småbarn Jag har ju separerat från pappan till mitt barn sedan en tid tillbaka, och det börjar väl sjunka in att den relationen kommer alltid...
Svar
5
· Visningar
1 704
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp