caradan

Trådstartare
Hej.
Min älskade vän gick hastigt bort i tisdags och jag vill gärna ha en gravsten/minnessten som är väderbeständig som vi kan lägga vid graven.
Nån som har tips på var jag kan hitta en som jag kan designa själv, gärna med bild om det finns möjlighet
 
Hej.
Min älskade vän gick hastigt bort i tisdags och jag vill gärna ha en gravsten/minnessten som är väderbeständig som vi kan lägga vid graven.
Nån som har tips på var jag kan hitta en som jag kan designa själv, gärna med bild om det finns möjlighet
Närmaste atenhuggeri?
 
Om din vän var människa (jag tänker att man kanske även uttrycker sig så om ett älskat husdjur som gått bort) så kan säkert begravningsbyrån hjälpa. Annars, sök stenhuggeri.
 
Åk ut till närmaste bonde och fråga om de har spillsten de plockat upp från åkrarna i samband med vårbruket, ibland trycker tjälen upp rätt stora stenar och bönderna brukar bara vara glada att bli av med det. Sen kan du lämna in stenen för gravyr hos stenhuggare om du vill, beställa en graverad metallskylt som du limmar på med stenlim eller bara låter den vara omärkt.
 
Åk ut till närmaste bonde och fråga om de har spillsten de plockat upp från åkrarna i samband med vårbruket, ibland trycker tjälen upp rätt stora stenar och bönderna brukar bara vara glada att bli av med det. Sen kan du lämna in stenen för gravyr hos stenhuggare om du vill, beställa en graverad metallskylt som du limmar på med stenlim eller bara låter den vara omärkt.
Smart med skylt på sten det ska jag kolla upp. Tack.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 439
Senast: Roheryn
·
Kropp & Själ Jag har haft ett litet uppvaknande sexuellt och i och med detta så funderar jag på vart det finns sexleksaker som stimulerar HELA...
Svar
16
· Visningar
1 202
Senast: SiZo
·
Övr. Hund Regn, grusade vägar och leriga rastgårdar är ju inte det roligaste direkt. Jag går här och dagdrömmer om att ha en vattenslang utanför...
Svar
16
· Visningar
1 109
Senast: hastflicka
·
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 668
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp