Bukefalos 28 år!

Grindöppning elband nån som har?

Kicki081

Trådstartare
Om man har grindöppning med elband och vanligt handtag fast med sån där låsbygel för elband som sitter fast i handtaget, hur gör man för att låsa bandet? Om man nu inte vill knyta. För det kan väl ändå glappa om bandet inte är sträckt? Eller?
 
@Kicki081 Ja låsbyglarna är ju till för att låsa tråden utan att behöva knyta osv . Så ja - de funkar utifrån det ?

Låsbyglarnas hela syfte är ju att göra just det - så att elen går igenom effektivt utan hemmagjorda knutar /virande osv, samtidigt som tråden låses effektivt och lätt.
 

Liknande trådar

Fritid En riktig rookiefråga misstänker jag! Men hur torkar betong? Min konkreta fråga: Jag vill gjuta fast pinnar (markeringsflaggor utan...
Svar
10
· Visningar
1 040
Senast: warg
·
Hemmet Jag går i planerna att köpa en lagerhylla. Spånskivor som förvisso är behandlade på något vis, men... På dessa hyllor tänker jag ställa...
Svar
5
· Visningar
579
Senast: tanten
·
Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
873
Senast: MiniLi
·
Juridik & Ekonomi Nu hoppas jag kunna få lite vägledning. Jag bor i hyreslägenhet där det görs ändringar i ventilationen. Det är utomstående...
15 16 17
Svar
330
· Visningar
15 996
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp