Grönt kort..

Amie_

Trådstartare
Är de någon som vet om man kan man ta grönt kort på en annan klubben en den som man är medlem i? :confused:
 
Sv: Grönt kort..

Du kan ta grönt kort vart du vill.
Du behöver inte tävla för klubben du tar körtet hos. Du tävlar för klubben du har medlemsskap hos.

Men fråga din hemma klubb om dom inte ska ha någpn grönakortet-kurs.
Det kanske är fler än du som är intresserade! :idea:
 
Sv: Grönt kort..

Bör kanske tilläggas att klubben du tar grönt kort för kanske kräver att du blir medlem för att gå kursen, så var det i alla fall för mig. Du får dock vara medled i 2 klubbar så det är inge problem, sedan löser du licensen hos den klubb du vill tävla för
 

Liknande trådar

Hemmet Vi tänkte ha den här tapeten i hallen + ljusgul färg på en stor vägg i samma hall. Bilden är väldigt missvisande mot tapetens egentliga...
Svar
8
· Visningar
663
Dressyr Frågan ser ni ovan: Om du fick skapa ett dressyrprogram, hur skulle det se ut? Vore roligt om ni skulle skriva några generella krav ni...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 587
Senast: Habina
·
Kläder & Bli fin Efter avslutad cancerbehandling håller håret på att växa ut. Jag var hos herrfrisör för uppklippning i början men nu börjar det bli...
Svar
11
· Visningar
1 227
Senast: Gnist
·
Tävling Jag tänker att jag behöver ta grönt kort. När jag var liten och tävlade behövde man inget grönt kort. Sen flyttade jag till Irland och...
Svar
13
· Visningar
2 044
Senast: Kiwifrukt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp