Grönt kort..

Amie_

Trådstartare
Är de någon som vet om man kan man ta grönt kort på en annan klubben en den som man är medlem i? :confused:
 
Sv: Grönt kort..

Du kan ta grönt kort vart du vill.
Du behöver inte tävla för klubben du tar körtet hos. Du tävlar för klubben du har medlemsskap hos.

Men fråga din hemma klubb om dom inte ska ha någpn grönakortet-kurs.
Det kanske är fler än du som är intresserade! :idea:
 
Sv: Grönt kort..

Bör kanske tilläggas att klubben du tar grönt kort för kanske kräver att du blir medlem för att gå kursen, så var det i alla fall för mig. Du får dock vara medled i 2 klubbar så det är inge problem, sedan löser du licensen hos den klubb du vill tävla för
 

Liknande trådar

Tävling Vet inte om det blir rätt prefix, men jaja. Hur fungerar tre- och fyraårstest? Jag har en medryttarponny som jag rider in, och med honom...
Svar
2
· Visningar
746
Dressyr Sidotanke från AH-tråden så skapar egen tråd! Vad skulle ni vilja att domare gjorde annorlunda? Vad skulle vara med i utbildningen...
13 14 15
Svar
293
· Visningar
16 991
Senast: fio
·
Kläder & Bli fin Vi gifter oss i vår. En liten borgerlig vigsel och en blygsam men påkostad middag för 6 personer med hotellövernattning för alla som...
2
Svar
24
· Visningar
1 284
Hemmet Vi tänkte ha den här tapeten i hallen + ljusgul färg på en stor vägg i samma hall. Bilden är väldigt missvisande mot tapetens egentliga...
Svar
8
· Visningar
663

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp