Sel
Trådstartare
Eller hur!Praktfull fjäderdräkt må jag säga!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller hur!Praktfull fjäderdräkt må jag säga!
Så vacker!En liten video så att ni kan se att jag inte mixtrar med färgerna på korten.Han är igång och flirtar igen!
Han har inte riktigt hajat att parningssäsongen var över typ i Maj.Damerna verkar måttligt intresserade.![]()
Fast han tycker väl att han blev så snygg så lite raggning måste göras!Han har inte riktigt hajat att parningssäsongen var över typ i Maj.![]()
Jag tror det!Fast han tycker väl att han blev så snygg så lite raggning måste göras!![]()
Särskilt med tanke på hur han såg ut för en månad sedan!Man förstår var idén om fågeln fenix kommit efter de här bilderna![]()
Jag tänkte mest visa hur stora de blivit, men jag kanske kan filma en snutt vid nästa feeding frenzy!Svårt att höra genom en bild(dvs film med ljud, tack
)
Eller något nytt spännande kinesiskt virusMen tänk om det är krokodiler därinne
Men så spännande att följa!
Eller något nytt spännande kinesiskt virus![]()
Jag kan i och för sig eventuellt ha drabbats av fasanfeber!Eller något nytt spännande kinesiskt virus![]()
Flera som drabbats av fasanfeber i tråden så det är nog lite smittsamtJag kan i och för sig eventuellt ha drabbats av fasanfeber!
Kinesiska virus via ägg lagda ute på Engelska landsbygden känns annars mindre troligt, men där Finns dock en krokodilfarm...
Delaktighet i hela deras liv. Minus att städa buren och bli pickad i huvudet.Flera som drabbats av fasanfeber i tråden så det är nog lite smittsamt![]()