Påminner mig extremt mycket om en hårstil som jag inte kan komma på vad det kallas... Typ boxflätor och pärlor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Påminner mig extremt mycket om en hårstil som jag inte kan komma på vad det kallas... Typ boxflätor och pärlor
Jag vet precis vad du menar!Påminner mig extremt mycket om en hårstil som jag inte kan komma på vad det kallas... Typ boxflätor och pärlor![]()
Klart jag gör! Det är himla kul att det är så många som gillar dem, och trevligt att ha som en liten dagbok att titta tillbaka på också.Vill bara skicka ett tack till @Sel som fortsätter att uppdatera tråden om guldfasanerna. Har följt tråden från början och kollar typ var och varannan dag för att se om det kommit något nytt.
Wow! Så snygg han har blivit så snabbt!
Tonåringen börjar snygga på sig
Han ser inte lika galen ut på ögonen längre när även fjäderdräkten lyser.Plötsligt händer det liksom!Han får många förtjusta kommentarer nu.
Påfågel!@Sel Tänk att de där små äggen som du ordnade live-cam på hemma hos dig blivit så stora fina fåglar nu.
Bra jobbat.
När råkar du shoppa nästa omgång ägg av nån annan rolig fågel?.
Ja, det är lite svårt att tro faktiskt!@Sel Tänk att de där små äggen som du ordnade live-cam på hemma hos dig blivit så stora fina fåglar nu.
Bra jobbat.
När råkar du shoppa nästa omgång ägg av nån annan rolig fågel?.
Påfågel!
Praktfull fjäderdräkt må jag säga!Ehm, excuse you mom! I'm trying to take a bath here!
Visa bifogad fil 171304