Guldhästar

Klart att vi vill ha på alla hästar oavsett om de är Swb eller ej :) Berätta gärna mer om din!
Hingsten var en ungersk import, med mycket fullblod och akhal teke. hans pappa ska ha gått svår klass hoppning, men svårt att hitta resultat i Ungern. Känner dock hans ungerska ägare.

Finaste hästen jag mött :heart
 
Min fina gula:love:
image.jpg2_zpsdrco49or.jpg
 
@Toxid hur går det med din tjej? Blir det betäckning?
Vi har precis fått börja sätta igång efter ett års konvalescent, så jag är lite i valet och kvalet. Egentligen så är det perfekt att betäcka nu när det är sån lång igångsättning, men & andra sidan så vore det kul att faktiskt få rida och träna nu. Det lutar åt ett Luxus föl tills nästa säsong, men kanske blir jag spontan och bokar tills nästa brunst, ingen som vet;)
Haha, jag har extrem beslutsångest gällande detta JA;)
 
Jag blir lite lycklig när jag ser alla vackra gula! Älskar den färgen, hade jag haft en ras där man kunde färgavla på den hade jag nog gjort det! :love: :d
Men jag har araber, och där finns inte gulgenen. Och lilla welshstoet som jag lade upp bild på är 24 år, så där blir det inga föl....
 
Sålde mitt gula sto e: patrice ue: dragon, för en månad sen. Tyvärr kan jag inte lägga upp bilder från telefonen, men finns en gammal bild på blup från ägaren innan mig! Bailice heter hon :)
 
Ååhh, den här tråden följer jag lite från sidan. Jag är svag för gulingar :love: Nu har jag inte en guling längre, men jag hade tidigare ett gulbrunt sto e. Maraton ue. Dragon. En speciell och härlig dam, som tyvärr inte finns längre :cry:

254844_218144681543517_7780732_n.jpg
 

Liknande trådar

Tjatter Tänkte det vore kul med en sån här tråd också! :D (Skriv gärna ungefär hur långt klippet är så om man inte vill kolla långa klipp kan...
Svar
1
· Visningar
264
Senast: Rosett
·
Dressyr OS-tråd inför det mest spännande mästerskapet nånsin tror jag! Vilka ekipage vi har att se fram mot🤩. För Sverige är det Patrik Kittel...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 158
Senast: Fiorano
·
IT & mobiler Jag har funderat länge på att köpa en ritplatta, men jag tror just nu att det lutar mot en iPad för att bredda användningsområdet lite...
Svar
1
· Visningar
336
Senast: monster1
·
Gnägg Hej! Jag söker kloka, roliga och glada människor som har Nordsvenska Brukshästar. Finns det några här? Vore kul med en tråd för just...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 391
Senast: thoora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp