Gunnar stökig

martha

Trådstartare
Men OJ vad han stökat till det på menyn Gunnar :rofl: :rofl:
Vart är anläggningutrustning t ex :eek:....
 
Och ditt favoritforum har försvunnit ;)

NH blev äntligen en del av hästhantering vilket jag efterlyst en längre tid eftersom det för mig hänger ihop så genuint.
Men du kan säkert reta opp en och annan även under den rubriken :idea: så var inte ledsen för det :D

Kokopelli Mana
 
Precis den tanken tänkte jag med när jag först inte hittade NH, men den var ju bara flyttat.. ;)
 
Använd hästverksamhet i stället, Gunnar har bara samlat ihop det mesta som har med att ha bedriva en verksamhet under en rubrik, allt för att underlätta.
 
Sammanslagningen av Hingstar & Stamtavlor med Raser tycker jag var åt :devil:, föreslår att Hingstar hör ihop med Avel.. och Stamtavlor med Raser :idea:
 
Å andra sidan blir det väldigt svårt att diskutera hinstar utan att gå in på stamtavlor, det hör liksom ihop :angel:.
 
Å andra sidan.. Avel kan ju inte bedrivas utan Hingstar, så de hör verkligen mera ihop.. men OK, Stam kan väl gå med i samma tråd då ;)!
 
Förresten.. stam & raser ÄR mer passande tillsammans tycker jag, dessutom har faktiskt Avel ofta innehållit trådar (lite 'smådolt' :angel:) om hingstar och stam också!!!
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så less på den sida som kommer upp när jag startar hemmadatorn. Denna sida kom upp vid datorbyte. Alla dessa rutor som kommer om...
Svar
3
· Visningar
241
Senast: Shaggy
·
F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
4 965
Senast: zassoo
·
Tjatter Stör mig på att jag har det så stökigt jämt. Inte ens när jag har städat blir det bra för andra ser ändå att jag inte klarar av att...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
7 165
Senast: Unafraid
·
Hemmet Kan nån som vet saker förklara för mig varför det är så farligt att "frysa om" mat som varit tinad och t ex stått i kylen en liten...
Svar
6
· Visningar
768
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Mat till kräsen liten valp
  • Hur länge är din hund ensam?
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp