GVFÖ 2025

Den här säsongen är så mörk. Sam gaslightar Denise hela tiden. Och att han blir så förbannad när hon tvivlar på relationen att han medvetet (antar jag) straffar henne med att hon får sova på hotell trots deras tidigare överenskommelse. Får känslan av att han är van att vara överlägsen i relationer och kunna ”prata” bort folk (tjejer) och van vid att vara den som är bäst och vet bäst. Nä asså har tyckt han har varit otäck, manipulerande och gaslightande sedan start typ. Run Denise run!!! 🚩 🚩

Ebba verkar inte må helt bra i formatet och verkar svänga väldigt mycket. Jag kan förstå behovet av ensamtid men då kanske inte GVFÖ med filmande och ihopflytt osv är rätt riktigt. Tycker ändå killen ser ut att kämpa på och försöka möta henne. Tycker dock det är jobbigt att se hur mycket de båda kämpar och att de båda mår så dåligt av olika skäl?

Jannika och Dennis tror jag mer och mer på ändå. Trodde först de var lite för vingliga och osäkra för att funka tillsammans men det tänker jag inte längre. Tycker de verkar fungera rätt bra ihop. Min enda farhåga är att Jannika står tillbaks för mycket för Dennis mående och ångest.

Träningsparet tycker jag ändå verkar kommunicera bra med varandra. Fortfarande lite osäker dock. Förstår dock helt att hon blir störd över att plocka efter någon och att han frågar henne var uppenbara grejer är. Hade blivit avtänd av det.

varför dissade Amanda alexs lägenhet?
Hennes har lika lite prylar och är lika lite ombonad.
Hon har en sliten gammal tvåsitsig soffa och en krukväxt på fönsterbrädet och några tavlor, thats it.

Åååh, varför måste alla snygga killar vara skitstövlar?! Ja, jag pratar om min lilla crush, Sam... Fullkomligt orimligt av honom att bli så sur för att Denise ville ta med sina saker upp till Stockholm, och tycka att hon borde ha pratat med honom om det tidigare.... De var ju precis iväg på "rådgivning" och höll på att ge upp relationen pga han inte är attraherad av henne, det kan väl inte komma som någon chock då att hon har de tankarna...?
Håller med om att han har autistiska drag, vilket iofs talar till hans fördel i detta, han kan ha svårt för empati och kommunikation...

Dennis och Jannika är gulliga tillsammans, de andra paren blir jag bara trött och uppgiven av att titta på. 🙄 Men ska bli spännande med parhelgen - om inte hälften av paren hinner gå isär innan dess....

Av de säsonger jag sett tidigare så känns denna som den mest ångestfyllda. Eller har jag förträngt tidigare säsonger...?
Det känns bara som det tidigare i alla fall har varit något par per säsong där det flytit på lite smidigare och där stämningen varit lite lättare.
Tycker bara synd om deltagarna. Och jag får inte lust att börja dejta igen. :D:rofl:

Alexander är min favorit. Han ser också bäst ut av alla deltagare och verkar ha en ok personlighet.

Jannika verkar snäll och hennes ängslige man också.

De jag har svårast för är Sam och heter hon Ebba?
Ebbas humör är verkligen åt helvete ibland. Hon påminner lite om mig själv i att vara så trevlig ibland som vid alkoholintag. Och raka motsatsen andra tillfällen.
Nej fy vill inte se henne mer tack.

Liknande trådar

Kultur Här kommer en tråd för Eurovision 2025 I deltävling 1 13 maj startar IcelandRóa Væb PolandGaja Justyna Steczkowska... 56 57 58
Svar
1 150
· Visningar
30 452
Senast: Mabuse
·
Tjatter Ok måste ha någon att diskutera programmet med känner jag. Bara sett första avsnittet än så länge men måste säga att jag älskar Ola... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
7 097
Senast: Bison
·
Juridik & Ekonomi Hejsan! Jag fick betydligt mer tillbaka på skatten 2024 än vad jag brukar få. Nu undrar jag om det kommer se likadant ut 2025? (Om man...
Svar
15
· Visningar
1 150
Senast: MissFideli
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
628
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka