GVFÖ 2025

När Sam sa nåt om att Denise lämnade fläckar kände jag mig hemskt mycket som Sam 🙈😅 men jag är väldigt säker på att jag aldrig ska bo med någon människa, och när jag har besök säger jag inget, jag bara städar diskret eller efteråt.

Jag tycker Sam är riktigt obehaglig. Han gör ner Denise på alla sätt han kan. Han är inte attraherad, hon är respektlös för hon torkar ibye hans köksbänk på rätt sätt. Sen blir han sur när hon inte orkar ta mer skit och tycker att hon gör fel. Det enda rätta för henne är att springa så fort hon kan från den läbbiga typen.

Det är hemskt hur man exploaterar två sköra människor i ett av de mest privata områdena, hur kan produktionen göra så med gott samvete?

Årets upplaga är för sorglig. De enda jag tror har en chans är träningsparet

Sam.... han har tydliga autistiska drag. Men det har många läkare och är nog också vad som krävs för att klara utbildningen. Är väldigt nyfiken på vilken sorts läkare han är (såg en som jobbar på gyn bland kompisarna men de kan ha pluggat samtidigt). Han avfärdade henne första natten och det står fast och går inte att rubba sen för honom.

Alex och Amanda - de måste lära sig att snälltolka varandra.

Ebba - ingen skulle ha accepterat att en man betedde sig som henne. Hon skulle aldrig ha klarat castingen alternativ så skulle de ha avbrutit, det är inte okej vad han går igenom. Eftersom jag redan har nämnt diagnoser och räknar med att få skit för det så säger jag bara eips.

Dennis och jannick - ja för mycket sex men om några ska funka så är det dessa två för de verkar i alla fall vara snälla mot varandra.

Men jag har svårt att se att det kommer hålla i långa loppet för någon. Men jag har blivit förvånad förr.

Sam.... han har tydliga autistiska drag. Men det har många läkare och är nog också vad som krävs för att klara utbildningen. Är väldigt nyfiken på vilken sorts läkare han är (såg en som jobbar på gyn bland kompisarna men de kan ha pluggat samtidigt). Han avfärdade henne första natten och det står fast och går inte att rubba sen för honom.
Tänkte också att han har autistiska drag men ville inte skriva det. Känner igen mig mycket och jag ser mer hur han kämpar med situationen än att han är ett as.

Tycker dock inte många läkare har det.

Tänkte också att han har autistiska drag men ville inte skriva det. Känner igen mig mycket och jag ser mer hur han kämpar med situationen än att han är ett as.

Tycker dock inte många läkare har det.
Kanske bara har (o)tur med de som går genom min arbetsplats😁 Sen så ser jag absolut inte de dragen som något negativt arbetsmässigt eller i övriga livet. Men kanske i en situation som i gvfö blir det lite svårt.

Gillar Amanda men hennes humör är ganska jobbigt. Iofs är hennes snubbe ganska irriterande.

Såg slutet nu och fattar inte varför inte Sam kunde sova på hotell eller hos kompis om han lovat det och är okej med det.

Exakt det sa jag och sambon också.
Det är nått som händer i hans blick och hållning som gör honom riktigt obehaglig. Han ser inte snäll ut. Och han tolkar också det hon säger på ett fult och obehagligt sätt.
Hela hans sätt att prata om henne är ofta nertryckande.
:eek: tycker han ser vänlig ut.

Ofta pratar han ju fint om henne?

Exakt det sa jag och sambon också.
Det är nått som händer i hans blick och hållning som gör honom riktigt obehaglig. Han ser inte snäll ut. Och han tolkar också det hon säger på ett fult och obehagligt sätt.
Hela hans sätt att prata om henne är ofta nertryckande.
Jag blev nästa rädd och fick som flashar från ett ex för flera decennier sedan.

Reflektion från dagens avsnitt.

Sam och Denise- Han är obehaglig, trångsynt, fultolkar och grodorna hoppar konstant ur munnen. Eloge till Denise som äntligen vill packa väskan. Gå tjejen innan han sätter mer griller i ditt huvud som sänker din självkänsla.

Dennis och Jannika- De försöker verkligen se varandras bästa sidor och vara sina bästa jag. De stöttar och verkar kära. Jag hoppas på dom.

Alex och Amanda- Hon säger att han fultolkar henne och det kanske han gjorde, men hon var långt värre. Jag tyckte hon var ganska orimlig. Jag förstår att han inte vill rota efter grejer i hennes bostad. Hade han gjort det hade reaktionen likväl varit ”varför frågar du inte istället för att rota i mina lådor?”

Ebba och vad han nu heter- Jösses vilken humörmänniska hon är! Jag blir helt matt av hur hon skifftar humör 57 gånger om dagen. Jag förstår att han tappar bort sig själv och blir trött. Hon slukar nog energi.
Han verkar vara en fin kille.

Enda paret jag tror på är Jannika och Dennis.
Och jag tycker fortfarande att Denise och Alex skulle vara en bra match.

Jag tycker Sam är riktigt obehaglig. Han gör ner Denise på alla sätt han kan. Han är inte attraherad, hon är respektlös för hon torkar ibye hans köksbänk på rätt sätt. Sen blir han sur när hon inte orkar ta mer skit och tycker att hon gör fel. Det enda rätta för henne är att springa så fort hon kan från den läbbiga typen.

Det är hemskt hur man exploaterar två sköra människor i ett av de mest privata områdena, hur kan produktionen göra så med gott samvete?

Årets upplaga är för sorglig. De enda jag tror har en chans är träningsparet
Ja, jag har faktiskt inte stört mig särskilt mycket på Sam tidigare, men det här avsnitten var han bara en så himla rövhatt att jag håller alla fingrar och tår för att Denis bryter. Hon och bartenderkillen kan väl matchas ihop istället. Han verkar ju snäll och omtänksam.

Liknande trådar

Kultur Här kommer en tråd för Eurovision 2025 I deltävling 1 13 maj startar IcelandRóa Væb PolandGaja Justyna Steczkowska... 56 57 58
Svar
1 150
· Visningar
30 383
Senast: Mabuse
·
Tjatter Ok måste ha någon att diskutera programmet med känner jag. Bara sett första avsnittet än så länge men måste säga att jag älskar Ola... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
7 097
Senast: Bison
·
Juridik & Ekonomi Hejsan! Jag fick betydligt mer tillbaka på skatten 2024 än vad jag brukar få. Nu undrar jag om det kommer se likadant ut 2025? (Om man...
Svar
15
· Visningar
1 150
Senast: MissFideli
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
628
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka