Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När Sam sa nåt om att Denise lämnade fläckar kände jag mig hemskt mycket som Sammen jag är väldigt säker på att jag aldrig ska bo med någon människa, och när jag har besök säger jag inget, jag bara städar diskret eller efteråt.
Polerad, perfekt yta men oäkta. Precis som hans tänder.Sam är så himla stel och rigid. Jag står inte ut!
Jag upplevde honom som direkt kontrollerande på ett obehagligt vis.Sam är så himla stel och rigid. Jag står inte ut!
Tänkte också att han har autistiska drag men ville inte skriva det. Känner igen mig mycket och jag ser mer hur han kämpar med situationen än att han är ett as.Sam.... han har tydliga autistiska drag. Men det har många läkare och är nog också vad som krävs för att klara utbildningen. Är väldigt nyfiken på vilken sorts läkare han är (såg en som jobbar på gyn bland kompisarna men de kan ha pluggat samtidigt). Han avfärdade henne första natten och det står fast och går inte att rubba sen för honom.
Kanske bara har (o)tur med de som går genom min arbetsplatsTänkte också att han har autistiska drag men ville inte skriva det. Känner igen mig mycket och jag ser mer hur han kämpar med situationen än att han är ett as.
Tycker dock inte många läkare har det.
Exakt det sa jag och sambon också.Jag upplevde honom som direkt kontrollerande på ett obehagligt vis.
Exakt det sa jag och sambon också.
Det är nått som händer i hans blick och hållning som gör honom riktigt obehaglig. Han ser inte snäll ut. Och han tolkar också det hon säger på ett fult och obehagligt sätt.
Hela hans sätt att prata om henne är ofta nertryckande.
Jag blev nästa rädd och fick som flashar från ett ex för flera decennier sedan.Exakt det sa jag och sambon också.
Det är nått som händer i hans blick och hållning som gör honom riktigt obehaglig. Han ser inte snäll ut. Och han tolkar också det hon säger på ett fult och obehagligt sätt.
Hela hans sätt att prata om henne är ofta nertryckande.
Ja, jag har faktiskt inte stört mig särskilt mycket på Sam tidigare, men det här avsnitten var han bara en så himla rövhatt att jag håller alla fingrar och tår för att Denis bryter. Hon och bartenderkillen kan väl matchas ihop istället. Han verkar ju snäll och omtänksam.Jag tycker Sam är riktigt obehaglig. Han gör ner Denise på alla sätt han kan. Han är inte attraherad, hon är respektlös för hon torkar ibye hans köksbänk på rätt sätt. Sen blir han sur när hon inte orkar ta mer skit och tycker att hon gör fel. Det enda rätta för henne är att springa så fort hon kan från den läbbiga typen.
Det är hemskt hur man exploaterar två sköra människor i ett av de mest privata områdena, hur kan produktionen göra så med gott samvete?
Årets upplaga är för sorglig. De enda jag tror har en chans är träningsparet
Jag tycker han ofta har en underton av nått i allt han säger.tycker han ser vänlig ut.
Ofta pratar han ju fint om henne?