Kvinnor är ju inte ens subjekt för de här männen. Urkban pratar om att han vill ge SIN kvinna maximal frihet.Jag uppfattar dig som väldigt långt från people pleaser med mycket stark självkänsla, så jag tänker att den typen av män undviker din typ. De jagar en helt annan typ av offer generellt. Om de inte ser det som en sport att knäcka glada, framåt tjejer. De finns ju också. Såna som framhåller att de Älskar Starka Kvinnor men samtidigt gör allt för att bryta ner dem. Men jag ser dem som rovdjur, de letar svagheter/små ömma punkter och slår hårt mot dem.
Det är ju bara det att alla kvinnor som inte är ihop med honom är fria redan från början. Den frihet man "ger" någon har man också makt att ta tillbaka. Dessutom är det han som har bestämt hur hennes frihet ser ut. Tex skulle HANS kvinna överhuvudtaget inte gå på krogen (möjligen med honom, men i övrigt inte). AW och sånt blir ju inte aktuellt, för i hennes frihet ingår att det är han som tjänar pengarna.
Jag har tyvärr blivit helt besatt av just de här männens vidrighet, särskilt Urkban och den andre ljuse killen, vad han nu heter. Han som tycker att kvinnor (ev även män, lite oklart) inte behöver några som helst vänner utöver sin äkta hälft.