Bukefalos 30 år!

Isabella Löwengrip var med på Skavlan igår. Hon sa att hon gillar konservativa män men sen så hon något om att "såna män som Urban kommer och förstör. "

Jag gissar att män som Urban tycker att kvinnor som Isabella nog är för framgångsrika och då inte har kvar sin feminina energi eller nåt sånt.

Isabella Löwengrip var med på Skavlan igår. Hon sa att hon gillar konservativa män men sen så hon något om att "såna män som Urban kommer och förstör. "

Jag gissar att män som Urban tycker att kvinnor som Isabella nog är för framgångsrika och då inte har kvar sin feminina energi eller nåt sånt.
Det skulle vara intressant att få en förklaring på vad feminin energi är. Urkban förklarar aldrig, men det tycks ju inte vara en förnyelsebar energiform eftersom den tydligen kan ta slut.

1789287033049.webp

Det här hittade jag vid en snabb googling, men det gällde energier i arbetslivet - och U vill väl inte att "hans kvinna"ska arbeta.
Bara being och doing framkallar vrede. Och sedan grace och letting go mm.
Vedervärdigt...

Jag tittar på senaste avsnittet nu, just sett när Gabriel kommer ut som trans för Edin och Urban. Hade nog befarat att det skulle gå sämre, blev framförallt lite glad över Edins reaktion som kändes som att han inte hade så mycket koll på frågan sen innan men ändå är en öppen och fin person.

Dock väldigt roligt att ingen av dom hade en aning om hur en klitoris faktiskt är uppbyggd 😅😁 Urban såg lite stressad ut över frågan.

Urkbans "bekännelser" var de konstigaste jag har hört. Han sa ju ingenting, han var inte det minsta öppen och jag tyckte inte ens att han egentligen kommunicerade. Han bara lät.

Sen blir jag galen på att han, förutom då det här med HANS kvinna, hela tiden säger MAN om sig själv. Jag är en man som, med mera. Det blir att han pratar om sig själv utifrån, nästan i tredje person.

Senast ändrad:
Jag har väldigt svårt för att man ska sätta sin partner före sina barn, men det är ju inte oväntat för att komma från honom.

Jag blev förvånad över att han faktiskt sa att han pratar som en man som inte har barn, om hur han tror att det kommer att vara att ha barn. För precis så är det ju, förhoppningsvis sätter han barnen främst den dagen han eventuellt har några... (Ska han förresten inte låta sina eventuella döttrar ha killkompisar tro? Eller eventuella söner ha tjejkompisar för den delen.)

Det kändes som att Olivia svarade så som hon trodde att han ville att hon skulle svara på den frågan.

Jag blev förvånad över att han faktiskt sa att han pratar som en man som inte har barn, om hur han tror att det kommer att vara att ha barn. För precis så är det ju, förhoppningsvis sätter han barnen främst den dagen han eventuellt har några... (Ska han förresten inte låta sina eventuella döttrar ha killkompisar tro? Eller eventuella söner ha tjejkompisar för den delen.)

Det kändes som att Olivia svarade så som hon trodde att han ville att hon skulle svara på den frågan.
Ja, kände samma, hon läste verkligen in honom och fattade ju vad han ville att hon skulle svara.

Liknande trådar

• GVFÖ Australien

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

• Rintränings- och utställningstråd
  • Valpkull!

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar