Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu ska man ju inte anklaga folk för nÄgot de inte har gjort etc. Men jag skulle ÀndÄ vara mer rÀdd för Max som partner Àn Urban. Jag kan inte förklara det, men Urbans konstiga grejer framstÄr som nÄgot han har lÀrt sig eller tÀnkt ut, i en mening lite ytligt och intellektuellt. Medan Max - ja, bara det att han inget sÀger pekar i en helt annan riktning.En sak jag har reflekterat över.. Vi har ju konstaterat att Urban Àr ett hopplöst fall, men han Àr Ätminstone öppen med det. Max dÀremot upplever jag som mer creepy eftersom han har sina vÀldigt bestÀmda -men tysta- Äsikter. Han har viben att anse sig vara bÀttre Àn alla andra och att han nedlÄter sig att umgÄs med dom lite pÄ nÄder typ. Har nog aldrig sagt nÄgot positivt, mest klagat sig igenom programmet? Gillar inte hans blick heller.
Vi pratade precis om detta pÄ jobbet, varför Àr det sÄ lite fokus pÄ Max? Jag tycker ocksÄ att han Àr mer obehaglig Àn Urban. Men han kÀnns inte som att han stÀller upp i poddar, kanske dÀrför?En sak jag har reflekterat över.. Vi har ju konstaterat att Urban Àr ett hopplöst fall, men han Àr Ätminstone öppen med det. Max dÀremot upplever jag som mer creepy eftersom han har sina vÀldigt bestÀmda -men tysta- Äsikter. Han har viben att anse sig vara bÀttre Àn alla andra och att han nedlÄter sig att umgÄs med dom lite pÄ nÄder typ. Har nog aldrig sagt nÄgot positivt, mest klagat sig igenom programmet? Gillar inte hans blick heller.
Max kÀnns som en sleeper cellVi pratade precis om detta pÄ jobbet, varför Àr det sÄ lite fokus pÄ Max? Jag tycker ocksÄ att han Àr mer obehaglig Àn Urban. Men han kÀnns inte som att han stÀller upp i poddar, kanske dÀrför?
Jag tror att Urkban aktivt vill sprida sin syn pÄ könen. Som man vill sprida en ideologi eller liknande.Max kÀnns som en sleeper cellUrkban lÄter ju betydligt mer!
En sak jag har reflekterat över.. Vi har ju konstaterat att Urban Àr ett hopplöst fall, men han Àr Ätminstone öppen med det. Max dÀremot upplever jag som mer creepy eftersom han har sina vÀldigt bestÀmda -men tysta- Äsikter. Han har viben att anse sig vara bÀttre Àn alla andra och att han nedlÄter sig att umgÄs med dom lite pÄ nÄder typ. Har nog aldrig sagt nÄgot positivt, mest klagat sig igenom programmet? Gillar inte hans blick heller.
Nej, det var mest en jÀmförelse mellan honom och Urban (som gÀrna basunerar ut vad han tycker och tÀnker).Fast det finns nog en massa mÀnniskor som bÄde Àr allmÀnt negativa och anser sig vara bÀttre Àn andra, utan att för den sakens skull vara det minsta 'farliga'.... sÄ jag ser inte riktigt kopplingen hÀr?
Ăr det pga han Ă€r sĂ„pass tyst, dvs man vet inte vad han tĂ€nker, som han kĂ€nns mera creepy?
Han kallar henne aldrig vid namn utan bara min kvinnaHar ni sett dagens?
Jag ser nu. KÀnner att ja hÄller pÄ att bli galen av detta som vi nu avhandlat flera gÄnger.
Urkban hĂ€nvisar till Olivia som âmin kvinnaâ och nu verkar hon helt plötsligt tycka samma som Urkban om att inte ha vĂ€nner av âde andra könetâ.
O ja bara⊠orkar inte
Hela programmet förstörs av dehÀr trÄngsynta konstiga mÀnniskorna?
Illa till mods, inte midsommar sÄklart..AlltsÄ, Max, vad Àr egentligen problemet dÀr?
Varför vill han inte prata om deras relation? Ăr det inte lite vad programmet gĂ„r ut pĂ„?
Jag har nog vant mig vid Urban, för Max gjorde mig mer illa till midsommar idag.
Har ni sett dagens?
Jag ser nu. KÀnner att ja hÄller pÄ att bli galen av detta som vi nu avhandlat flera gÄnger.
Urkban hĂ€nvisar till Olivia som âmin kvinnaâ och nu verkar hon helt plötsligt tycka samma som Urkban om att inte ha vĂ€nner av âde andra könetâ.
O ja bara⊠orkar inte
Hela programmet förstörs av dehÀr trÄngsynta konstiga mÀnniskorna?
Ăr det nĂ„gon som lyssnat pĂ„ Max podd och ger han ett mer normalt intryck dĂ€r?
Wait, har Max en podd? MÄste hitta!
Oh yes, jag lever tydligen för andras drama (som inte pÄverkar mig ens lite grann) atm!![]()
![]()
"MĂ„let? Att inte bara förstĂ„ vĂ€rlden, utan ocksĂ„ att försöka formulera det mest sanna och optimala sĂ€ttet att leva. Vi vĂ„gar stĂ€lla de jobbiga frĂ„gorna. Vi gĂ„r inte nöjda dĂ€rifrĂ„n förrĂ€n vi har en slutsats â eller Ă„tminstone en riktigt bra hypotes."Haha, don't we all som följer GVFĂ?
"Den objektiva sanningen" heter podden.
Haha, don't we all som följer GVF�
"Den objektiva sanningen" heter podden.