H**ks fårskinnsfodrade nubuckstövlar - är de bra?

Har provat dom på Hööks, men de fanns bara i strl 41 och 39 och gissa vad jag har... :smirk: Dom var assköna, skinnet var jättesmidigt och fårskinnet väldigt gosigt... Det enda jag reagerade på vara tt blixtlåsen var lite sega och hängde sig stup i kvarten. Vill ha dom iaf. :love: :)
 
Jag har köpt ett par såna, men jag fick lämna in dom och bredda blixtlåset, och ändå är inte jag speciellt bred över vaderna. Men för övrigt är dom jättesköna.(små i stl.)
 
Jeg har forrige utgaven av disse støvlene, altså med syntetfor, og er kjempefornøyd med de! Og med ekte fåreskinn inni må de jo være enda bedre!!!

Trege glidelåser bruker å "gå seg til", de glir lettere når de har blitt dratt opp og ned en del ganger.

:)
 

Liknande trådar

Småbarn På min dotters förskola sover barnen alltid utomhus. Vi har funderat lite över vad vi ska klä dottern i i vinter när hon sover i vagnen...
Svar
14
· Visningar
1 088
Senast: Kilauea
·
Foder & Strö Jag funderar på att byta från vanlig halmbädd där hela boxen mockas igenom varje dag till permanentbädd. Står i kallstall, så jag vill...
Svar
3
· Visningar
611
Senast: tanten
·
Hundhälsa Funderat lite extra på hur olika det kan vara mellan raser och individer på när och om hunden behöver ha tröjor, täcken och skor och...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 607
Senast: fejt
·
Kläder & Bli fin Jag behöver en ny regnjacka och kollar runt lite. Är det nån som har en riktigt bra regnjacka som ni kan tipsa om? Jag vill ha en som...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 677
Senast: Wingates
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Hundhantering

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp