H**ks nyheter?

Sv: H**ks nyheter?

Knapplån...

VITFODRAD REMONTGRIMMA!! :bump::bump: VITFODRAD REMONTGRIMMA!! :banana::banana:

OK, det blir en ganska dyr en med tanke på att det är just nosgrimman jag är ute efter, men de är ju så nedrans svåra att hitta! ;)

Samma här ; jag vill eg. bara ha nosgrimman... :p Men snygg var det, och det fina pannbandet ingår! :D
Ändå ett rätt billigt träns.
 
Sv: H**ks nyheter?

Det finns inte på deras hemsida. Du får göra som jag och ringa in till dom! :)
 
Sv: H**ks nyheter?

ville bara säga att jag köpte syntetssadeln idag, och ni kan inte gissa hur nöjd jag blev :love:
den passade pålle perfekt (liiite för vid men ska ha en gelépad under sålänge) å jag kunde t.o.m sitta ner i traven! kan inte ens det i min dressyrsadel :eek:
å den var såå skön att rida lätt i, jag å pålle älskar sadeln :love::love:

nöjd grabb
23796967.jpg


halvtaskiga färger p.g.a skymning
23796710.jpg
 
Sv: H**ks nyheter?

slänger in en till bild på sadeln
23839809.jpg


jag älskar den! :love:
vi hade en clear round tävling i stallet igår och självklart tog jag den sadeln, den är super skön!
 
Sv: H**ks nyheter?

då har du inte mycket att jämnföra med om du gillar denna, men som sagt innan. kul att du är nöjd!
 
Sv: H**ks nyheter?

Knapplån!

Någon som klämt på -eller använt, för den delen- den röda repgrimman i senaste nyehtutskicket/-katalogen?

Elvira har vuxit ur min gamla hemknutna, och jag vet inte om jag orkar knyta en ny just nu. Dessutom passar hon ju så bra i rött... ;)
 
Sv: H**ks nyheter?

Någon som klämt på remonttränset med vit nosgrimma? :d hur är de i kvalliten isf?
 
Sv: H**ks nyheter?

KL

Någon som har CH Ashdown tränset?
Vad tycker ni om det?
Är mkt sugen på det, men då är det ju bra om det håller o så :banana:
 
Sv: H**ks nyheter?

Om min blingbling galna mamma fick bestämma så skulle min pålle få den där svarta lädergrimman med strass på sidostycken och nos.(förlåt men mina kräkreflexer behöver inte ens två fingrar i halsen för att komma igång). Fast om pållen själv fick bestämma så vill han ha det där newmarket ulltäcket till transporten i vinter när han är klippt. I alla fall tror matte det, då matte har ett skritt-täcke i samma mönster.
 
Sv: H**ks nyheter?

Någon som klämt på remonttränset med vit nosgrimma? :d hur är de i kvalliten isf?

Det är väl sådär...

Spännena är inte så fina, de ser lite slarvigt gjorda ut, och på de smala remmarna (käkrem, nosgrimmans sidostycke) "glappar" de liksom.

Som jag skrev tidigare så bör man nog köpa det i butik, så att man själv kan välja ut ett som inte har alltför många skavanker.

Jag hittade faktiskt ett par stycken som var OK när jag shoppade senast, men jag ändrade mig och köpte Milford istället, eftersom mitt träns med inåtvända spännen ändå gått sönder. Får se om jag köper det med remontgrimma senare. :laugh:
 

Liknande trådar

Utrustning jag letar efter både träns och kandar men hittar ingenting jag verkligen vill ha, jag har ingen lust att lägga flera tusen på både träns...
2
Svar
27
· Visningar
5 618
Senast: Hedwig02
·
Utrustning Ja, har ni hunnit kolla in dom? De verkar spinna vidare på dressyrmodet med ett nytt billigare dressyrträns-men med knepigt aachenfäste...
13 14 15
Svar
297
· Visningar
28 951
Senast: Shaklima
·
Utrustning Nu har h**ks nyheter kommit upp på hemsidan! Vad tycker ni? Jag har blivit helt kär i pullartränset! Inte nog med att det är...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 514
Islandshäst Regler för forumet "Tävla Islandshäst" Detta forum är avsett för diskussioner kring Tävling och Träning av Islandshästar utrustning...
2
Svar
39
· Visningar
10 022
Senast: Rea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024
  • Bra blötmat

Hästrelaterat

  • Föl 2023
  • Dressyrsnack 17
  • Galoppombytenas mysterium (utbruten ur Dressyrsnack)

Omröstningar

Tillbaka
Upp