H**ks nyheter?

Sv: H**ks nyheter?

Jag har då shoppat ett sånt där böjt pannband med 3 rader strass, riktigt nöjd med det för 129:- :) Sen får vi väl se hur länge det håller.
 
Sv: H**ks nyheter?

Detta fick jag hem idag! :love:

kop-7_17315509.jpg
 
Sv: H**ks nyheter?

Har ni sett att det dykt upp nya täcken på hemsidan nu?
Är det mer saker som är nya?
Jag är glad för jag har tänkt att hästen ska kläs i bruna färger i år....och de täcken som kommit ut hittills går alla i brunt...och så ett snyggt fleecefodrat regntäcke i svart.
Får nog ta en tur förbi Hööks imorgon tror jag...;)
 
Sv: H**ks nyheter?

Ja, ett sånt svart täcke funderar jag också på att inhandla, det var ju ett sånt himla bra pris på det. Och svart passar ju till allt...:D
 
Sv: H**ks nyheter?

KL

jag betsällde det där nya ridtäcket i ull nu för 289 eller vad de va. Tyckte de va skitfint! Nån som har klämt och kännt på de?
 
Sv: H**ks nyheter?

Ojojoj, det blev dyrt det här.... :D
Var förbi Hööks och kunde ju inte låta bli att gå in... Det som jag trodde var ett svart regntäcke, visade sig vara mörkbrunt - och eftersom jag fått dille på att hästen ska ha utrustning i brunt just nu, så ja, jag fick ju lov att köpa det...hehe...:crazy:
Och så behöver han ett vintertäcke - och de hade ett kvar
av det bruna med halvhals som jag spanat in hur länge som helst (i hans storlek) och kärat ned mig i, så det åkte visst ned det också....och ett par bruna ridbyxor till mig och ett par varmare vantar nu när det börjar bli kallare...ojoj...var ska detta sluta? :confused:

Inte nog med det, för Horze ligger ju precis grannar och där hittade jag också lite grejer...fina bruna strykkappor och en ny dressyrgjord (det enda som var svart) och några schabrak och ett ridtäcke - allt i fin brun nyans...:angel:

Så nu får jag leva på vatten och bröd tills lönen kommer.... :D

Men det är det nog värt, för oj vad snygga vi kommer att vara båda två! ;)
 
Sv: H**ks nyheter?

Har fått hem deras hyfsat nya träns, med strass och bred nosgrimma. Tycker det var väldigt bra kvalité :) Har 2 andra träns från Hööks i år och detta är det bästa hittills. Fodringen var jättemjuk och fin. Dock var nosgrimman väldigt stor, måste göra nya hål.
 
Sv: H**ks nyheter?

Har fått hem deras hyfsat nya träns, med strass och bred nosgrimma. Tycker det var väldigt bra kvalité :) Har 2 andra träns från Hööks i år och detta är det bästa hittills. Fodringen var jättemjuk och fin. Dock var nosgrimman väldigt stor, måste göra nya hål.

Det har jag också spanat in och klämt på! Det kanske blir mitt nästa inköp...gillar breda nosgrimmor...och som du sagt så verkar kvalitén vara väldigt bra på det tränset.
 
Sv: H**ks nyheter?

Jag har tur som har en kameleont till häst :D Har ett CH pullarträns som jag tycker är jättefint, i strl Cob. Men det passade! Och så detta nya i strl Full, bara nosgrimman som var för stor. Och då är hästen 167 och drar 145-155 i täcke :p
 
Sv: H**ks nyheter?

Tänkte bara visa upp grejerna som kom med hem idag från Hööks, sen var det ju en kasse till med saker ifrån andra affären....
:D

Först ridbyxorna:
ridutrustning.jpg


Regntäcket:
regntcke.jpg


Vintertäcket:
Vintertcke.jpg


Vantarna ligger kvar i bilen märkte jag när jag kom in....
 
Sv: H**ks nyheter?

Bild på tränset IRL :)

11.jpg


Får fota mer när det sitter på pålle. Som sagt var nosgrimman väldigt stor så måste justera lite. Nosgrimman är 4 cm för er som undrar!
 

Liknande trådar

Utrustning jag letar efter både träns och kandar men hittar ingenting jag verkligen vill ha, jag har ingen lust att lägga flera tusen på både träns...
2
Svar
27
· Visningar
5 618
Senast: Hedwig02
·
Utrustning Ja, har ni hunnit kolla in dom? De verkar spinna vidare på dressyrmodet med ett nytt billigare dressyrträns-men med knepigt aachenfäste...
13 14 15
Svar
297
· Visningar
28 954
Senast: Shaklima
·
Utrustning Nu har h**ks nyheter kommit upp på hemsidan! Vad tycker ni? Jag har blivit helt kär i pullartränset! Inte nog med att det är...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 516
Islandshäst Regler för forumet "Tävla Islandshäst" Detta forum är avsett för diskussioner kring Tävling och Träning av Islandshästar utrustning...
2
Svar
39
· Visningar
10 022
Senast: Rea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp