JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Då jag och min sambo letar hus i Sösdala (Skåne) så måste jag ta reda på hur det är att ha häst där, det är trots allt avgörande för eventuell flytt
Hittar
inget inackorderingsstall alls när jag googlar. Har kollat i fb-grupper, där var ett privat stall men det var tyvärr inget för mig.
Är det någon här som har eller har haft häst i Sösdala och kan berätta lite?
Jag är rädd att där är en massa bommar på alla skogsvägar i närheten, är det så?
Tacksam för all input!
Hundavel & Ras
Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök.
Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
4
5
6
Dagbok
Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna...
2
Hästhantering
Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist.
2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3
4
5
Hästmänniskan
Jag har i stort sätt redan bestämt mig för att sälja min häst, har bokat in providing i helgen men självklart tvekar jag och har sån...
Valp med diarré?
Hundhälsa Jag tänker att det är allt han äter i trädgården. Jag hade bara rastat honom i koppel tills han helt bra. Vår granne har sina ankor lösa...
animalasia
8 minuter sedan
Svar: 21
Visningar: 990
Hund
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Ja, och visar det sig vara ”onödigt” (dvs om utfallet bara styrker teorin) så har vi ju iaf skapat kontakt med hemmavetten och kan skapa...
Frokennordberg
15 minuter sedan
Svar: 1 169
Visningar: 61 787
Katt
Tråden för spår
Hundträning Siv är med på en onlineutmaning nu under Maj månad. Det har gått ganska bra. Leffe får åxå haka på så han kommer i form. 11e juni har vi...
nightcrawler
48 minuter sedan
Svar: 560
Visningar: 47 633
Hund