Hackat lösenord till hotmail

bollen__

Trådstartare
Mitt lösenord till hotmail/msn har blivit hackat och ändrat. Eller det är iallafall vad min lillebror tror.
jag har inte glömt lösenordet så jag vet att jag skriver in rätt, sist jag loggade in var hos min far i lördags, i söndags när jag skulle logga in gick det inte.

Man kan ju ta "jag har glömt mitt lösenord" och då ska man fylla i sin platsinformation (jag antar att det är det postnr man angav när man skapade mailen?) och sedan svara på en fråga.
jag är osäker på svaret på frågan, jag brukar aldrig ens ha en sån där fråga. Nu säger den iallafall att jag provat för många gånger, vänta en stund och försök sen igen. Har väntat sen i söndags...

Det finns ett annat alternativ, att skicka det till en alternativ e-postadress, eller till sin egen (!) mail. jag har inte angett någon alternativ e-postadress så det gick tyvärr inte heller.

Finns det något man kan göra? Kan man komma i kontakt med msn på något sätt?
Jag saknar min mail, den används ju till allt!
 
Sv: Hackat lösenord till hotmail

Pappa visade mig det, glömde att jag skulle gå in och lägga till länken.

Förstår du vars man ska hitta det där formuläret?! Jag vill ju hemskt gärna ha tillbaka min mail.

Jag förstår dock inte hur jag har blivit av med den, för jag har inte svarat på något konstigt mail överhuvudtaget, jag slänger såna direkt utan att öppna dem. Så hur har de då kommit över mitt lösenord?
 

Liknande trådar

Bukefalos Jag har blivit utloggad på min mobil och kan inte komma ihåg mitt lösenord. Jag har flera gånger klickat på "glömt lösenord" men mailet...
Svar
13
· Visningar
1 551
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 730
Senast: Lhas
·
Samhälle Jag blir tokig på alla lösenord, inte bara de nödvändiga som bankid, bank login och liknande utan alla andra. FB, IG, Twitter (iofs har...
2
Svar
28
· Visningar
1 719
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Eller är det bara spänningshuvudvärk. Berättar om mina migränattacker. Till saken hör att jag inte har haft migrän på 20 år så det känns...
2
Svar
25
· Visningar
2 654
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp