Hässleholm

Inte ett skit. Centrum är väldigt dött… Madrix är trevligt om man vill ta en fika. Ligger vid torget.
Jag blev så besviken på det stället i somras när mamma och jag var där. Mycket folk, väldigt trång lokal, höga priser och ett pyttelitet fikautbud mot vad jag hade föreställt mig. Vi gick tvärs över torget i stället till ett annat café som hade ett mycket större utbud av både mat och bakverk och mycket rimligare priser :) ! Tyvärr minns jag inte vad det hette....
 

Liknande trådar

Mat Vi ska till Scandinavium på en torsdag. Funderade på att äta något innan vid 16-17 tiden. Har googlat lite men mest hittat äldre trådar...
Svar
15
· Visningar
797
Senast: Mabuse
·
Kropp & Själ Jag har insett att jag behöver gå i terapi och är nu nyfiken på om någon här testat någon av dessa plattformar där man prata med...
Svar
4
· Visningar
495
Senast: Araminta
·
Skola & Jobb Jag har blivit singel efter att sambon gjorde slut med mig idag. Det hela suger såklart och är otroligt sorgligt. Jag är ledsen, arg...
2
Svar
29
· Visningar
3 856
Senast: Fazeem
·
Övr. Barn På återbesöket hos ögonläkaren bestämdes att mitt barn ska ha ögonlapp för ena ögat. Fyra timmar per dag, varje dag, i minst tre månader...
Svar
11
· Visningar
892
Senast: enough
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp