Hässleholm

lil-sis

Trådstartare
Om man skulle ha tid över och befinner sig i Hässleholm en vardag, vad gör man då? Exv på torsdag före 16 :angel:
 
Inte mycket :p
Var i Hässleholm handlar det om? Vid stationen? Det finns Espresso House att ta en fika på tvärs över gatan från stationen. Lite affärer att gå och strosa i. Men överlag ett dött centrum tyvärr.
 
Var det inte Henrik Wahlström som pausade i Hässleholm för tågbyte och insåg att detta är en stad där det fortfarande säljs fysiska porrtidningar på Pressbyrån? Jag menar, där ser du vilket ställe det är :laugh:

Nej men skämt åsido så har jag haft några tågbyten där jag med, brukar gå gatan upp till kyrkan och sitta i lugnet en stund, och sen tillbaka.
 
Var det inte Henrik Wahlström som pausade i Hässleholm för tågbyte och insåg att detta är en stad där det fortfarande säljs fysiska porrtidningar på Pressbyrån? Jag menar, där ser du vilket ställe det är :laugh:

Nej men skämt åsido så har jag haft några tågbyten där jag med, brukar gå gatan upp till kyrkan och sitta i lugnet en stund, och sen tillbaka.

Får spana när jag ska hämta bilen 😂
 
Inte mycket :p
Var i Hässleholm handlar det om? Vid stationen? Det finns Espresso House att ta en fika på tvärs över gatan från stationen. Lite affärer att gå och strosa i. Men överlag ett dött centrum tyvärr.

Ja bilen ska lämnas åter vid stationen.
 
Inte ett skit. Centrum är väldigt dött… Madrix är trevligt om man vill ta en fika. Ligger vid torget.
 

Liknande trådar

Mat Vi ska till Scandinavium på en torsdag. Funderade på att äta något innan vid 16-17 tiden. Har googlat lite men mest hittat äldre trådar...
Svar
15
· Visningar
797
Senast: Mabuse
·
Skola & Jobb Jag har blivit singel efter att sambon gjorde slut med mig idag. Det hela suger såklart och är otroligt sorgligt. Jag är ledsen, arg...
2
Svar
29
· Visningar
3 853
Senast: Fazeem
·
Kropp & Själ Känner att det var svårt att hitta en bra rubrik. Men är ni nöjda med er vardag? Jag känner mig missnöjd, men vet inte vad jag skulle...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
2 976
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Jag försöker undvika hemleverans (och är därför inte van vid hur det funkar) men nu har jag beställt en så pass stor sak att det inte...
Svar
4
· Visningar
374
Senast: Silver Girl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp