Häst böcker?

L

linabergmer

Finns det några bra böcker man kan köpa/låna om hästar. Som handlar om inridning/tillridning?
Nån bra internet sida?
 
Finns en hel del. Kolla http://www.hobbybokhandeln.com/hastbok/ de har ett mycket brett utbud (!) och dessutom står det bra om vad böckerna
handlar om. Hittar du någon du tycker verkar intressant, men inte vill köpa så kan du kolla med biblioteket i stället.

Du kan även kolla ridsportförbundets postorder på www.ridsport.se finns ett par bra böcker, samt videofilmer
-gillar själv Kyras filmer. :bow:
 
Kolla på biblioteket där du bor.
Här finns det iaf massa bra hästböcker om det mesta!
 
Hejsan!
Kolla på ditt eget biblotek så hittar du säkert nått
Jag rekomenderar:
-UNGHÄSTAR, INGRID ANDERSSON
Sen är det ju alltid bra att läsa Henrys Blakes böcker.
Lycka till!
 

Liknande trådar

Fritid Jag har gått och intresserat mig för stridsflygplan, och undrar om någon har något tips på bra böcker om just det? Inte för svåra, och...
Svar
5
· Visningar
367
Senast: Sassy
·
Kultur Jag skulle vilja ha tips på intressanta böcker. Att titta på en film/serie på en skärm ger en viss tillfredsställelse, men jag är i...
Svar
6
· Visningar
456
Senast: Yeah but
·
Kultur Kära buke, har ni några tips på bra HBTQ+ böcker? Främst fakta (men ge gärna skönlitteratur tips också om ni har något). Historia...
Svar
12
· Visningar
879
Kultur Är det någon som har några tips på passande böcker? Jag gillar böcker som inte är för mörka/deprimerande, som har ett hyfsat lyckligt...
2
Svar
38
· Visningar
1 579
Senast: Butros
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp