Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Häst gymnasium...

S

suzukits

Är det någon här som går på Plönninge eller naturbruks i rättvik??
Hur har ni det där? Är det en bra skola?? :rofl:

W

Wilson_Sessan

jag går på plönninge och valet att gå där har jag aldrig ångat, man öppnar så många nya dörrar och får så mycket nya vänner. jag ska gå ut i vår ch jag kommer gråta floder... :cry:

Q

Qudexco

klart du skulle! 230 p är inte mycket för den som vill komma in någonstanns det är inte ett speciellt svårt mål att uppnå! (inget personligt till Pm)

W

Wilson_Sessan

jag hade 240 och 5 extra i ridpoäng som alla kan få. jag var 15 reserv och kom in...

J

Johanna_Agge

har en kompis som går i rättvik hon trivs jättebra, jag ska hoppa av mitt gymnasium jag går på nu och börja där också..!/7johanna

Jag går på plönninge..
Jag har de super duper bra! här e härligt med mö kompisar!
och jag hade 200p när jag kom in på "hästhållning"..den linjen är precis likadan som "ridsport"..men man ska ha 190p för att komma inpå "häst" och 230-240p för att komma in på "ridsport"

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6473 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Gnägg Hej jag undrar om någon av er vet vad det finns för gymnasium här i (helst Skåne) Sverige? Som är inriktad häst... 🐴
Svar
11
· Visningar
389
Hästmänniskan Sedan jag var liten har jag velat arbeta med hästar. I tonåren jobbade jag gratis mot att jag fick hästar att rida och tävla samt en...
Svar
11
· Visningar
805
Skola&Jobb Hejsan! Jag är en 15-årig tjej som går i nian och det innebär att gymnasievalet snart nalkas. Jag tycker mycket om skolan och jag...
2
Svar
22
· Visningar
1 737
  • Omröstning
Hästmänniskan Om ni ser en film på en tydligt halt häst på sociala medier där ägaren inte nämner det alls utan bara hur bra det går med träningen, vad...
2
Svar
30
· Visningar
2 125

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Hund bet familjemedlem hjälp

Hästrelaterat

Omröstningar