Häst slagsmål...*ledsen*...#långt#

Sv: Häst slagsmål...*ledsen*...#långt#

Till Mizz och Miss; kan inte ni släppa detta eller ta det vidare på PM, det är inte särskilt relevant för tråden om ni är eniga eller inte...
 
Sv: Häst slagsmål...*ledsen*...#långt#

:smirk: Tja, vad tråkigt Buke skulle bli utan alla orelevanta avstickare som förekommer i trådar här. Ungefär 75% av alla trådar skulle försvinna/tas bort/inte behövas.

Vem bestämmer vad som är relevant för andra? Du?

Och vad har enighet med att göra om en häst ska gå ensam eller inte?
 
Sv: Häst slagsmål...*ledsen*...#långt#

Så du tycker det det är okej att sätta en häst själv utan att ens testa/veta om den går ihop med andra? För det var väl den meningen som var till mig, iom att det markerade fetstilta i mitt inlägg?

Ja det tycker jag, om man inte vill riskera skador osv av div anledningar
 

Liknande trådar

Hästvård Har en unghäst som är 4. Varit väldigt bunden till sin mamma trots att han tex varit iväg på lösdrift/bete ett år osv. Nu var det dags...
Svar
11
· Visningar
1 449
Senast: Roheryn
·
Hästvård Vill börja med att jag ska ringa veterinär idag. I våras hade min häst en tydlig beteendeförändring. Hon mådde dåligt och hon visade...
2
Svar
27
· Visningar
3 171
Senast: Twihard
·
Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
1 345
Senast: MiniLi
·
Hästhantering Kan ju börja med att vi har en vet tid på tisdag, men någon som har en aning om vad som kan vara fel eller haft liknande problem? Jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 351
Senast: JohannaB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp