Bukefalos 28 år!

Häst som är arg på människa...

Fraggel_Tess

Trådstartare
Jag har ett shetlandssto och igår när jag och min mamma skulle hugga en gran i hagen betedde sig min shettis sig väldigt ouppfostrat. Hon skulle till varje pris terrorisera min mamma. Varför?

Min mamma har aldrig haft med denna ponny att göra mer än att hon har klappat den någon enstaka gång. Är det att ponnyn i fråga känner att min mamma är osäker eller t o m rädd för den?
 
om din mamma var rädd för den så kan det mycket väl vara så att shettisen tuffade till sig (alltså utnyttjade sittuationen)dom känner ju av på doften när vi blir rädda.
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag skulle behöva lite tips och råd från er kunniga. Jag har en tvåårig valack som är mer vild än tam och i stort sätt omöjligt...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 884
Senast: co-SMAD4
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 590
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
3 458
Senast: WBanna
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag har tänkt VÄLDIGT mycket idag. Eller inte bara idag men MEST idag. Men om jag ska börja nånstans så var det med bråket eller hur jag...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 801
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp