Bukefalos 28 år!

Häst som inte musklar sig bak...

Om det vore min häst så hade jag hittat en fodervärd som är villig att köpa det foder hästen behöver.... Säg till henne att din häst behöver si och så, om hon inte kan ställa upp så är du tvungen att hitta en annan fodervärd som kan ge hästen bra foder och rätt träning.

Hur långt är det till åf av Build up?? Det är ju bara att lasta transporten full med säckar så kan hon åka ett par ggr om året.

Att inte analysera höet är också helt tokigt! Om inte resten av stallet vill så får fodervärden göra det själv. Det kanske är helt kasst näringsmässigt!

Om hästen var jättefin på gräs så låter det som att det är fodret det är fel på nu.
 
Tänk såhär, din häst ska inte behöva lida för att fv inte vill analysera höet och köpa det foder han behöver för att hålla sig fin i kroppen. Det är inte okej att acceptera det bara för att du vill vara snäll mot fv.
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 596
Hästvård Hej, jag köpte mitt sto i Maj 2019 och kände ganska direkt att hon inte var samma häst som på provridningen.. hon var ändå rätt framåt...
2
Svar
27
· Visningar
6 052
Senast: sorbifolia
·
Hundhälsa AAaaaahhhh denna beslutsångest. Jag har bokat den sista veterinärtiden. Två dygn kvar. Försökte få tiden redan förra veckan men veten...
Svar
10
· Visningar
2 479
Senast: Pancakes
·
Foder & Strö Var in på våran hästsportaffär i dag där dom också säljer en hel del foder. Min häst har mycket fullblod och Akhal teke i sig,han är...
2 3
Svar
43
· Visningar
9 875
Senast: fourlegs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Forl kostnad?
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp