Bukefalos 28 år!

Hästar i hagen

Sv: Hästar i hagen

Hade allihopa mina ilag förr, min quarter, shettis och en inhyrds varmblod, sen så gick quartern själv och varmblodet med shettis. Varmblodet är inte all snäll med mina, vet inte hur många täcken som är förstörd och de får inte äta, så mina går själv och varmblodet själv, är lugnast så.
 
Sv: Hästar i hagen

Min kuse är väldigt låg i rang, därför "lyder" han sin hagkompis som är hingst. Han får även ta en del stryk ibland, det är synd för han är så snäll, han kickar inte ens tillbaka. Men men, han är iaf snabbare än hingsten, så han kan alltid springa:devil:
 
Sv: Hästar i hagen

Har fått hem min nya häst idag och hon är också bra i hagen :) (än så länge)

Hon o lillfjordingen har slagits en del, men de andra hästarna har hon blivit vän med.
Den nya är ganska ranghög och resten av flocken är ranglåga så det var inga problem alls.
Lillfjorden o den nya måste bara bestämma vem som bestämmer mest. ^^
 

Liknande trådar

Hästhantering Har mitt sto på lösdrift. Har gått på box nattetid fram tillsnu då de går ute dygnet runt. Sen hon började göra detta så har hon blivit...
Svar
6
· Visningar
762
Senast: Cattis_E
·
  • Artikel
Hästnyheter En man är misstänkt för att ha släppt ut sin grannes hästar ur hagen, i samband med ett bråk. Hästarna försvann och hittades först dagen...
Svar
0
· Visningar
428
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Hur ska vi hålla våra hästar, för att de ska ha så hög välfärd som möjligt och varför visar tamhästar oftare upp aggressiva beteenden...
Svar
0
· Visningar
417
Senast: Gunnar
·
Övr. Hund Hur tänker ni andra kring att gå med kopplad hund genom en hage med djur? Tänker ni olika beroende på vilket djur? Jag har under mina...
2
Svar
34
· Visningar
2 693
Senast: Santoxen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kastrera ja eller nej
  • Hur valde ni uppfödare?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp