Hästbudget

F

fia_mstd

Hur mycket lägger ni ner i månaden/året på era hästar och på vad? Vad står det på för strö och hur mycket kostar det? Försäkringar? Hovslagare kr/år (typ 6-8ggr blir det väl antar jag?)

Håller på att planera in en framtid MED häst en vacker dag, så summorna är inte det viktigaste egentligen, det lär väl stige, utan volymerna och VAD är äl det viktigaste, så jag sen har det klart INNAN jag förälskar mig! *S* :love:

Tack för hjälpen på förhand! :bow: :bow: :bow:
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej, jag behöver hjälp. Om jag skaffar två hästar och har dom i ett stall som egentligen är två uteboxar med tak och ett litet rum för...
2 3
Svar
40
· Visningar
6 323
Senast: Mia_R
·
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
34 604
Senast: monster1
·
Hästmänniskan Varning för väldigt långt inlägg. Jag behöver lite råd och tankar angående hur jag ska göra med mina hästar i framtiden. Jag tar snart...
Svar
14
· Visningar
3 556
Senast: __sofia__
·
Hästmänniskan Har en lååååång historia jag ska försöka göra kort. Vill höra utomståendes åsikter o höra om det här är rimligt och jag bara...
2 3
Svar
52
· Visningar
14 460
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Airtags, selar etc
  • Aktivering/leksaker

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp