Hästgymnaisum hjälp

F

Fylkir

Hej, jag går i nian nu men ska om några månader välja gymnasium. jag funderar då på ett naturbruksgymnasium med inriktning på "hästar". Jag bor nu i stockholm men ska flytta till Sundyberg om ett år.
Det jag undrar är om någon utav er vet något gymnasium i närheten av sundbyberg eller stockholm där man får ta med egen häst?
Just nu har jag ingen men funderar/planerar att köpa en till gymnasiet då jag tror att det nog är bäst i dagsläget :P
Men vart finns ett sådant gymnasium?
Uppskattar verkligen hjälp! Snälla:heart
tack i förhand.:p
 
Sv: Hästgymnaisum hjälp

vad anser du som nära?
Ösby, norrköping (?) strömsholm, västerås.
 
Sv: Hästgymnaisum hjälp

Något som inte tar jättelångt tid att åka till!
jag kan ju inte gå upp hur tidigt som helst. Men tänk själv vad som ligger sträck mässigt bra till från Stockholm :P
 
Sv: Hästgymnaisum hjälp

Ökna är jättebra! ligger i nyköping men finns internat där med :)
 
Sv: Hästgymnaisum hjälp

Finns ju ett utanför Stockholm som heter Berga :)
Annars finns ju Real m.m. :)

Men själv går jag Strömsholm och bor på internat och jag stortrivs, finns inget bättre! :D
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Var lite osäker i vilket forum jag skulle lägga den här, men vi provar med hästmänniska. Jag har länge funderat på hur mycket/vad man...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 931
Senast: Cambrie
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 012
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ En person jag känner har drabbats av ME (vi kan kalla hen K) K är myndig, bor hemma. Har autism vilket förvärrar sjukdomen. K:s högsta...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 196
Senast: TinyWiny
·
Relationer Under hela skolgången var jag i ett gäng. Innan var det dagis. Vi körde förskola grundskola och gymnasiet. Extremt kul. Busiga och glada...
Svar
6
· Visningar
1 162
Senast: Texaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp