Hästjobb???

R

Rocco

Var kan man hitta hästjobb?? På internet eller i någon tidning??? Jag tar studenten nu till våren och sen vill jag jobba i något dressyrstall. Men jag vet inte hur jag ska leta för att hitta ett bra jobb. Någon som vet något bra dressyrstall eller har egna erfarenheter av hästjobb???

//Rocco :banana:
 
Saknar erfarenheter helt, eftersom att jag bara är 15.

Men kolla i tidningar, på internet och via dina egna häst-
kontakter. Du kan ju även annonsera själv eller kolla med
olika stall.

Hästjobb går nog att hitta, men det är nog svårare att hitta ett seriöst. :crazy:
 
Nästan alla jag känner som jobbar/har jobbat med hästar har fått jobben genom kontakter...
 
Faktiskt mest svarta hästjobb på ams tyvärr för kost och logi...
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
3 316
Senast: WBanna
·
Hästmänniskan Jag har letat efter en lämplig medryttare en tid nu. Verkar helt omöjligt. Då har jag ändå två välridna, normalvakna och helt...
Svar
16
· Visningar
1 790
Senast: Unafraid
·
Skola & Jobb Jag har fått nytt jobb. Något helt annat än innan och byter verkligen riktning i livet. Blev nästan head-huntad till tjänsten (som...
2
Svar
31
· Visningar
2 306
Senast: Rugge
·
Skola & Jobb För tillfället jobbar jag 25% och tycker jobbet är skittråkigt. Jag sitter och tittar på klockan medan jag jobbar och räknar ner tiden...
15 16 17
Svar
333
· Visningar
22 972
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Katter och spädbarn
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp