Bukefalos 28 år!

HÄstmÄnniska....??

Sv: HÄstmÄnniska....??

Jag kom på en punkt till:
* Går ut på internet för att snabbt fixa något viktigt, men blir sittandes på bukefalos en evighet och lyckas förtränga det man egentligen skulle göra.

Som jag gör nu då. Borde egentligen åka och handla innan jag ska till stallet men roligare att sitta här :angel:

Många punkter stämde på mig :rofl:

Kom på en till:
* Åker ut till stallet för att mocka och rida trots 40 graders feber och huvud som en ballong.
 
Sv: HÄstmÄnniska....??

*kl*

gammal tråd som jag kände var dags att väcka till liv igen ;)

kom nämligen på två saker till som defenitivt passar in på mig iaf..

*du sätter upp håret med ett balsnöre när inget annat finns till hands
* du inser tillslut efter en lång fundering att anledningen till att dina händer luktar häst när du inte varit i stallet än är att din telefon är så inhästad att lukten sprider sig när du pratar :o
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 280
Hästmänniskan Hej! Jag har flyttat till ett nytt stall. Stallet jag stod i fanns inga jourer mer än när stallägaren åkte iväg, då hjälptes vi alla...
2 3
Svar
58
· Visningar
9 558
Senast: Skye
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 737
Senast: Lhas
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 273
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp