Bukefalos 26 år!

Hästmassör/Equiterapeut

B

**BORTTAGEN**

Hej! Jag funderar allvarligt på att utbilda mig till något av ovanstående. Tänkte höra om det finns nån som har utbildat sig eller tänker göra det. Hade varit skoj att höra vad ni tycker/tyckte o var någonstans utbildningar finns. Har hört att det ska finnas på distans oxå iaf massörutb. Tacksam för svar! :banana:

B

**BORTTAGEN**

Var läste du då? *Nyfiken* Hur gjorde du med finansieringen? Har fått för mig att dessa utb. inte e studiestödberättigade...

C

cliria

Jag ska börja läsa till hästmassör nu den 8 september. Ska läsa i kvänum, närheten av skara.
Tyvärr så får man inga pengar från csn utan får bekosta hela kalaset själv :mad:

Jag läste på vad det då hette ISHU... nu heter det väl bara HTU..
Finanserna kom från banken :crazy: och de blev dyrt... men halv klassen fick sin utbildning betald av ABF, men om jag förstått de rätt, går det inte längre att få dem att betala. :mad:
Men utbildning var väl värd sitt pris! :banana:

B

**BORTTAGEN**

Jag har....
E jätte nöjd..
PM.a om du vill veta nått..

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej! Visst borde det finnas någon/några här som jobbat som vårdbiträden och sen utbildat sig till uskor? :) Följde lönen med när ni...
2
Svar
29
· Visningar
1 509
Skola & Jobb Hej alla på buke. Hoppas någon kan ge lite stöttande råd till mig! Läs nedan... Jag har en socionomexamen och valet av den...
2
Svar
25
· Visningar
1 535
Hästmänniskan Hej! Jag skulle vilja disskutera lite om en sak och fråga om tips om hur andra skulle ha tänkt i min situation. Men innan jag skriver...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 031
Western Hej Jag har en westernsadel som jag fick med när jag köpte förra hästen, för ca 10 år sedan. Jag hade nu tänkt sälja den men jag vet...
Svar
11
· Visningar
475

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Träning & hälsa del 9
  • Dagens nagellack!
  • Vad gör vi? Del CLIV

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack #9
  • Valp 2022