Bukefalos 28 år!

Hästskötarexamen

D

_daniella_

Har lite frågor om examen... skall göra den nu på onsdag(9/4-08)...
undrar om det är något specielt och tänka på? går på ett naturbruksgymnasium så jag har klarat "miniexamen" som vi har.. det skall va ungefär samma sak... tänkte på de att man får ju inte lov att ha piercingar men är det okej med öronsmycken?

jaja hoppas på att få lite goda råd så jag slipper att vara så nervös!:)


//Daniella
 
Sv: Hästskötarexamen

Tänk också på att inte glömma bort hästen. Med det menar jag att du ska klappa hästen och prata med den. De tycker om att man visar lite känsla för hästen.
 
Sv: Hästskötarexamen

Ta det lugnt och tro på dig själv. Börja inte pilla om "hästen inte går som du vill" utan fokusera på god ridning och god hästhantering.
 
Sv: Hästskötarexamen

Lycka till! Var lugn och fokuserad, tro på dej själv!
 
Sv: Hästskötarexamen

Jodå allt gick jättebra förutom att jag fick omprov på häst vid hand för jag inte hade enhandfattning i traven...! så jäkla irriterande. för jag sa till dom att jag glömde de, bara för att visa att jag kunde de liksom.. men de kunde dom inte "se genom fingrarna på" sa dom... men men annars gick allt super:D
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 743
Senast: Lhas
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 550
Senast: Niyama
·
Mat Som några av er nog redan har förstått har jag lite matfobi och har svårt för mat som KAN vara äcklig på något vis. Jag har ofta noga...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 114
Senast: Enya
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 542
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp