haha..vilken buse!

H

_Hanna_

igår så hade jag bakat muffins för att sälja idag i elevstödjarcafet!!
jag säger till alla klart och tydligt att dom inte får ta några..ställer domn på köksbordet och går iväg en stund!!
efter ett tag så går jag tillbaka till köket och upptäcker till min förvåning att min kära storebror har tagigt en!
blir så klart arg och skäller ut honom..
tänker att nu ska han väl låta dom vara...så jag går iväg till varadagsrummet och tittar på tv...
när jag sen går för att hämta vatten i köket ser jag att det fattas utligare 4 muffins..
antar då såklart att brorsan har varit i farten och blir tokigt..när han lovar på heder och samvete att han inte rört mina muffins så börjar jag leta..muffins kan ju inte bara försvinna..
och hittar min hund i sin korg..och vad äter han på?MINA Muffins..
dne rackare har varit i köket,hoppat upp på bordet och snott mina muffins.. :crazy:
lyckligtvis blev han inte sjuk..!!(skönt)
men han tyckte tydligen att han också skulle få några muffins.. :D

vilken hund man har alltså..! :bump:
 
:DJa, dom kan vara listiga dom små,underbara liven!
Min cocker tog sig upp på bordet när jag var inne i badrummet... på bordet hade jag kvar en halv gryta med chilli con carne... den natten blev det inte mycket sova....
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 707
Senast: Saeta
·
Övr. Hund Jag visste inte alls vad jag skulle döpa rubriken till. Som flera redan säkert vet så har Cas spondylos och flög utan större varningar...
2
Svar
26
· Visningar
2 374
Senast: linnsan
·
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
7 782
Övr. Hund Det är något jag fundereat över ett tag. För 2år sedan när min blansrashane var valp, kanske 3 max 4 månader var jag iväg på...
Svar
0
· Visningar
834
Senast: KaffeKask
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV
  • Airtags, selar etc

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp